czy czopki glicerynowe sie rozpuszczają??

1. Data: 2004-01-09 09:44:12

Temat: czy czopki glicerynowe sie rozpuszczają??
Od: "agadd02" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem, że pytanie może się wydać mało inteligentne, ale zawsze myślałam że
wszystkie czopki się rozpuszczają. Niestety czopki glicerynowe, które dawałam
mojemu synkowi w ogóle się nie rozpuszczają, kupiłam nawet nowe opakowanie, bo
myślałam że tamte są po prostu felerne, ale niestety sytuacja się powtórzyła.
A może czopki glicerynowe niegdy się nie rozpuszczają? Dodam, że nie jest to
na pewno wina złego wkładania czopka. Co o tym sądzicie?

Z góry dziękuję za odpowiedzi>
Daga iSebastian (09.05.2003)

2. Data: 2004-01-11 15:23:39

Temat: Re: czy czopki glicerynowe sie rozpuszczają??
Od: "Kaśka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agadd02" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A może czopki glicerynowe niegdy się nie rozpuszczają? Dodam, że nie jest
> na pewno wina złego wkładania czopka. Co o tym sądzicie?

Nie rozpuszczają się. Mają spowodować wypróżnienie i tyle. Nie wiem dlaczego
wymyśliłaś sobie ,że mają się rozpuszczać.

Pozdr. Kaśka

3. Data: 2004-01-11 19:53:57

Od: "agadd02" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie rozpuszczają się. Mają spowodować wypróżnienie i tyle. Nie wiem dlaczego
> wymyśliłaś sobie ,że mają się rozpuszczać.
>
> Pozdr. Kaśka

Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź, dotąd wszystkie osoby (nawet w aptece), które
pytałam twierdziły że czopek glicerynowy MUSI się rozpuścić, stąd moje
pytanie. Bardzo mnie uspokoiłaś.

Pozdrawiam
Daga

Co ja mam teraz robic (chyba odma)
zapalenie krtani
[PILNE-LODZ] Gdzie można zrobić badanie na Chlamydi
Usta - wargi - problem.
toksoplazmoza - oko