wzmoscnienie odpornosci

1. Data: 2004-01-09 10:27:31

Temat: wzmoscnienie odpornosci
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Czy znacie jakies preparaty wzmacniajace odpornosc?
Przeszedlem dwutygodniowa kuracje antybiotykowa, najpierw Duomox, potem
Sumamed, az w koncu Dotur.
Po drodze zlapalem drozdzyce i inne choroby.
Poszukuje czegos, co wzmocniloby moj system imunologiczny.
Bede wdzieczy za wszelkie odpowiedzi.

2. Data: 2004-01-09 13:56:49

Temat: Re: wzmoscnienie odpornosci
Od: "wojtaszek" <w...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wypróbuj CITROSEPT , od kilku lat jak go biorę to i jakoś rzadziej choruję.

Pozdrówka
Wojtek

3. Data: 2004-01-09 15:02:41

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znacie jakies preparaty wzmacniajace odpornosc?

jeżówka (echinacea), cynk, żeńszeń,...

4. Data: 2004-01-09 15:34:54

Temat: Odp: wzmoscnienie odpornosci
Od: "Paweł" <o...@U...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik justy <m...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:btmgo0$6oi$...@n...onet.pl...

> jeżówka (echinacea), cynk, żeńszeń,...

właśnie słyszałem o tym, tylko nie pamietam jak sie nazywa preparat
Estebridox ??

5. Data: 2004-01-09 15:52:57

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> właśnie słyszałem o tym, tylko nie pamietam jak sie nazywa preparat
> Estebridox ??

Esberitox. To tzw "modulator immunologiczny"- na receptę od zeszłego
roku....

w składzie między innymi echinacea

6. Data: 2004-01-09 23:18:42

Od: "Kropelka" <kropelka@niewinne..serwery.,pll,> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sumamed, az w koncu Dotur.
> Po drodze zlapalem drozdzyce i inne choroby.
> Poszukuje czegos, co wzmocniloby moj system imunologiczny.

Rowniez polecam citrosept
spadek zachorowan o 200%
Kropelka:-)

czy czopki glicerynowe sie rozpuszczają??
Co ja mam teraz robic (chyba odma)
zapalenie krtani
[PILNE-LODZ] Gdzie można zrobić badanie na Chlamydi
Usta - wargi - problem.