czy ja go kocham?????

71. Data: 2007-04-16 12:00:42

Temat: Re: czy ja go kocham?????
Od: "PN" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Sky<s...@o...pl>
news:evvmv6$hgd$1@news.onet.pl

[...]
> Wywołany odpowiada[m]:
> Spotkałem w swoim życiu wiele 'kobiet'
> które ze wszech sił próbowały myśleć...po męsku...
> [żby 'zrozumieć' mężczyzn i siebie na dodatek!]
> Żałosny widoczek... ;P

A ja spotkałem kilkanaście mądrych kobiet ;)
Super krajobrazy wewnętrzne. Mówieci :)

Paweł

72. Data: 2007-04-16 12:10:17

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> A ja spotkałem kilkanaście mądrych kobiet ;)
> Super krajobrazy wewnętrzne. Mówieci :)

Mądrych-i owszem parę by się znalazło -i z owymi krajobrazami też...
Tylko dlaczego utożsamiasz ową ich mądrość i głebię koniecznie z
"myśleniem"? ;)

73. Data: 2007-04-16 12:26:51

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
s.com...
On 15 Kwi, 20:43, "Sky" <s...@o...pl> wrote:

(Hanka)
> Dzięki za dostarczenie bodźców do myślenia.
> Tego nigdy za wiele.
>
> -tego zawsze za dużo...dla kobiety...czyżbyś naprawdę miał[a] męski mózg
> [i nie tylko?] ;)))

eTaTa już dostał ode mnie swój przydział na ten temat - Ty też
chcesz?...
Naprawdę nie spotkałeś w swoim życiu myślącej kobiety?...

Normalnie masakra, mam przez całe życie udawać kretynkę, żeby powiało
ode mnie kobiecością?...No przestań, bo zwątpię w Twoją męskość i
wtedy zrobi się gorąco.

Hanka

Wystarczy zrobić jak w piosence Woźniaka:
Pachnieć jak........ znajome drzewa i ...... pomarańcze, ale absolutnie nie
ze skórką pomarańczy na pośladkach...

74. Data: 2007-04-16 12:27:22

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evvmv6$hgd$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "PN" <s...@l...po> napisał w wiadomości
s.com

> Wywołany odpowiada[m]:
> Spotkałem w swoim życiu wiele 'kobiet'
> które ze wszech sił próbowały myśleć...po męsku...
> [żby 'zrozumieć' mężczyzn i siebie na dodatek!]
> Żałosny widoczek... ;P

Dobre!

75. Data: 2007-04-16 12:30:22

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com

> Dobre!

Szkoda że tak powszechne... :(
Byłoby im i nam [z nimi] duuużo łatwiej gdyby były sobą... ;)

76. Data: 2007-04-16 12:31:01

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"PN" <s...@l...po> wrote in message news:evvoeu$mfc$1@news.onet.pl...
> Sky<s...@o...pl>
>
> [...]
>
> A ja spotkałem kilkanaście mądrych kobiet ;)
> Super krajobrazy wewnętrzne. Mówieci :)
>
> Paweł

Jasne - zwielokrotnienie jaźni i schizofrenia - z powodu równoległej
pracy obydwu półkul - tylko kobiety tak mają - potrafią (półkule) kłocić się
ze sobą... Stąd sprzeczność w podejmowaniu decyzji, oraz ich szybkie
zmiany - zależy która (półkula) zdominuje drugą i na jak długo...

77. Data: 2007-04-16 12:32:01

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystarczy zrobić jak w piosence Woźniaka:
> Pachnieć jak........ znajome drzewa i ...... pomarańcze, ale absolutnie
nie
> ze skórką pomarańczy na pośladkach...

A -tej to nie znałem...
Ta "skórka na tyłku" to o celulicie? ;)

78. Data: 2007-04-16 12:32:50

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sky" <s...@o...pl> wrote in message news:evvmpd$gst$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...

> Error.
> Z żadnego postu Sky`a nie wynika bezpośrednio "rodzaj męski" - wobec
> tego powyższe zdanie nie ma tu podstaw do zaistnienia.
>
> Hanka
> :)
>
> --
> mam zinterpretować to jako próbę zawłaszczenia Nieba do rodzaju żeńskiego?
> ;P
>
> TO Niebo...jak TO dziecię...
> nijako się ma do płci...zdajesię ;)))
>
> Im bardziej kto prze w swą płeć prze tym samym w instynktualizm?
> [...]

Nie ma prze.... bacz, to inni przą! Prą... cie choroba....

79. Data: 2007-04-16 12:36:31

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ze sobą... Stąd sprzeczność w podejmowaniu decyzji, oraz ich szybkie
> zmiany - zależy która (półkula) zdominuje drugą i na jak długo...

"kobieta zmienną jest" ;)
Ponoć niektórych to kręci... ;P

80. Data: 2007-04-16 12:38:36

Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ps.com...

> Nie ma prze.... bacz, to inni przą! Prą... cie choroba....

Niekoniecznie -faceta też da się "zgwałcić"! ;)
...nadziewając się nań. ;D

Ukryta epidemia [kto zgadnie?]
Re: Trzy bramki ... Dlaczego ?
Teściowie i ja. [długie]
Religijność i altruizm -wrodzone...?
Szkolne mundurki do TrybunałuKonst....czyli Polacy wciąż myślą totalitarnie?