czy jest jakis przepis?

1. Data: 2007-07-02 09:18:18

Temat: czy jest jakis przepis?
Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sąsiad blokuje mi budowę wysyłając odwołania do Kolegium Odwoławczego, nie
ma racji gdyż wszystko jest zgodnie z prawem ( czyli 4 m do granicy
itd..).Architektura w Urzedzie potwierdziła pismem , iż budowa jest zgodna z
prawem, ale chodzi mi o czas , sąsiad złośliwie mówi iz bedzie dalej sie
odwoływał do Sądu.

Teraz pytanie : Czy wyszedł jakis przepis, który mówi , że moge kontynuować
budowe, bez czekania na odpowiedz Sądu (potrwa to nastepny rok) , i pomimo
dalszych odwołan sąsiada mogę zacząc budowe?

dzieki z góry

th

2. Data: 2007-07-02 09:24:55

Temat: Re: czy jest jakis przepis?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "thassos" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kontynuować budowe, bez czekania na odpowiedz Sądu (potrwa to nastepny
> rok) , i pomimo dalszych odwołan sąsiada mogę zacząc budowe?

A na pewno chcesz się budować w takim sąsiedztwie?
No chyba, że to ma być fabryka, wtedy nie dziwię się sąsiadowi...
Joanna
http://www.jduszczynska.republika.pl/

3. Data: 2007-07-02 09:58:00

Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.. to ma być zwykła dobudówka, a wyjścia nie mam mieszkac gdzies trzeba.

th

4. Data: 2007-07-02 16:32:23

Od: "Dolby" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> .. to ma być zwykła dobudówka, a wyjścia nie mam mieszkac gdzies trzeba.
>
> th
Jeżeli jesteś pewien że masz racje i bedzie to poparte orzeczeniami
stosownych organów, mozesz moim zdaniem budować dalej. Skoro wszystko jest
zgodne z literą obowiazującego prawa i nikt nie zakazał ci zaprzestania
robót - nic sie nie dzieje !!
To nie ty masz wątpliwosci tylko sasiad!

Piekarnik retro
piekarniki Siemens - systemy czyszczenia
pytanie do właścicieli piekarników z wózkiem
jak usunac slady po gumowce?
co to za robak?