czy jest jakis przepis mowiacy ze za pobyt w szpitalu...

1. Data: 2006-05-04 17:35:45

Temat: czy jest jakis przepis mowiacy ze za pobyt w szpitalu...
Od: "Joanna" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
czy to prawda, ze NFZ refunduje szpitalom, za pobyt pacjenta nie krotszy niz
3 dni?
Czuje, ze bylam celowo przetrzymywana w szpitalu, ale nie wiem, czy sluszne
są moje domysły.
Dzięki.J.

2. Data: 2006-05-04 18:01:43

Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:e3de17$npf$1@opal.futuro.pl
użytkownik *Joanna* napisał(a):

> czy to prawda, ze NFZ refunduje szpitalom, za pobyt pacjenta nie krotszy
> niz 3 dni?
> Czuje, ze bylam celowo przetrzymywana w szpitalu, ale nie wiem, czy
> sluszne są moje domysły.

O ile mnie pamięć nie zawodzi, to zdaje się kiedyś było coś takiego, za
pacjentów leczonych do 9 dni zwracało szpitalowi pieniądze NFZ, czy wówczas
jeszcze kasa chorych. Jak jest teraz to nie wiem, ale po ostatnich pobytach
domyślam się, że chyba się zmieniło

--
Big Jack
//////

3. Data: 2006-05-05 11:43:34

Od: "@nn" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna wrote:
> [...]
> krotszy niz 3 dni?
> Czuje, ze bylam celowo przetrzymywana w szpitalu, ale nie wiem, czy

Hmmm... ja jakiś czas temu byłam w szpitalu - przez jeden dzień, ale tzw.
"wypis" odbierałam po trzech i stało na nim jakobym w szpitalu była trzy
dni.
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******

Szczepienie-Żółtaczka -Gdzie-Wrocław
Szczotka do zębów, higiena jamy ustnej...
podwyzszone biale krwinki
sposoby na gojenie
Czy jest na sali dermatolog????