Szczepienie-Żółtaczka-Gdzie-Wrocław

1. Data: 2006-05-04 16:56:36

Temat: Szczepienie-Żółtaczka-Gdzie-Wrocław
Od: "Agnieszka" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie we Wrocławiu można zaszczepić sie przeciwko żółtaczce? Jaka jest mniej
więcej cena?
Pzdr

2. Data: 2006-05-04 17:41:36

Temat: Re: Szczepienie-Żółtaczka-Gdzie-Wrocław
Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka napisał(a):
> Gdzie we Wrocławiu można zaszczepić sie przeciwko żółtaczce? Jaka jest mniej
> więcej cena?

U mnie 40 zł, 80 zł (jesli dobrze zapamietałam) i 120 zł ( dwa typy
zółtaczki).
Nie poszłam, bo miałam ważniejsze wydatki, a jakbym się zaszczepiła to
na obydwa typy.
Pielęgniarka mi powiedziała, ze ja nawet nie muszę się szczepić, bo
szczepiłam się 7 lat temu.
Podobno żółty tydzień już się skończył. Chyba jeszcze we wrześniu będzie.

http://www.szczepienia.pl/zt/gabinety.php

--
Kaja

Szczotka do zębów, higiena jamy ustnej...
podwyzszone biale krwinki
sposoby na gojenie
Czy jest na sali dermatolog????
Jak stracić apetyt