czy ktos moze wie ?

1. Data: 2000-05-08 15:50:20

Temat: Re: Odp: czy ktos moze wie ?
Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote in message ...

> [...]
Ciebie

>Przepraszam, powyzsze zdanie powinno brzmic: "Zdawanie sobie z tego SPRAWY
>duzo pomaga.
>Napewno kazdy sam sie domislil.

Przepraszam, znow blad. Winno byc "domyslil'.
Jaki ja nieuwazny!:-(

a/

1. Data: 2000-05-09 08:33:38

Od: k...@e...krakow.pl (Katarzyna Gas) szukaj wiadomości tego autora

jacob wrote:
> [...]

Owszem, dziecinstwo mialam nieszczegolne i patrzylam juz na moje
problemy przez ten pryzmat. Nie doszlam jednak do zadnych
konstruktywnych wnioskow, a nawet jesli, to nie bardzo wiem, jak je
wprowadzic w zycie.
Pozdrawiam
Kasjodor

1. Data: 2000-05-11 00:43:38

Od: "jacob" <j...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>problemy przez ten pryzmat. Nie doszlam jednak do zadnych
>konstruktywnych wnioskow, a nawet jesli, to nie bardzo wiem, jak je

Hipnoza moze w tym byc pomocna.

Pozdrowienia,
jakub

1. Data: 2000-05-13 11:35:13

Temat: Odp: czy ktos moze wie ?
Od: "Adrian Grzesica" <k...@d...open.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@p...ninka.net> w wiadomości
napisał:m...@p...ninka.net...

> W wypadku histerii (kiedy dochodzi juz do wrzaskow, rzucania
> przedmiotami itp.) to niestety najlepsze efekty daje np. uderzenie w
> policzek.

Ale Lukas ma problem z kobietą! Ja bym nie umiał uderzyć.......
nawet jeśli może coś pomóc.

Adrian Grzesica
k...@d...open.net.pl

1. Data: 2000-05-16 22:58:50

Temat: Odp: Odp: czy ktos moze wie ?
Od: "lukas" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Katarzyna Gas <k...@e...krakow.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@e...krakow.pl...

> Zapytaj sie, dlaczego tak mysli i jakie ma na to dowody

"...najpierw jestem artystka dopiero potem czlowiekiem...."---to bylo cale
jej uzasadnienie ( tzn jedno z tych sensowniejszych byly tez; nie wiem , bo
tak ,
itp...) nie wspomnialem ze ona ma chyba komplex " hoolywoodzkiej gwiazdy ---
poprostu WIE ze zostanie slawna i bogata
przy czym nigdy nie bedzie miec przyjaciol poniewaz "...albo sie mnie
kocha albo nienawidzi..." i badz tu madry ;( ona prosi sie o tragedie ;(((

> Oczywiscie. Od pol roku korzystam z pomocy psychiatry.

jak sie zdecydowalas tzn jak cie nakloniono ? jesli to nic osobistego
> Pozdrawiam
> Kasjodor
pozdrawiam rowniez
Luka

1. Data: 2000-05-18 08:51:39

Temat: Re: Odp: Odp: czy ktos moze wie ?
Od: k...@e...krakow.pl (Katarzyna Gas) szukaj wiadomości tego autora

lukas wrote:

> jak sie zdecydowalas tzn jak cie nakloniono ? jesli to nic osobistego

Duzo rozmyslalam na temat tego, co mi jest i po prostu doszlam do
wniosku, ze potrzebuje takiej wlasnie pomocy. Wczesniej chodzilam do
psychologa, ale dosc krotko.
Caly czas ja wypytuj, dlaczego wlasnie tak uwaza i dyskutuj z nia. Moze
ja to zmusi do myslenia i popatrzy na te sprawy z nie swojego punktu
widzenia, a potem juz bedzie ja latwo namowic na wizyte u specjalisty.

Pozdrawiam i powodzenia
Kasjodor
--
[...]

Co to normalność (było: czy jestem normalny)?
I LOVE YOU TOO!!!
Prośba o pomoc - apatia
Re: Pomocy - moje posty nie docieraja do serwerów
terapia uzaleznien