czy ktoś oglądał w TV

1. Data: 2009-10-26 09:58:18

Temat: czy ktoś oglądał w TV
Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielę był program w TV Pora dla seniora i pani podawała przepis na
ciasteczka bez jajek, na bazie startej marchewki, czy może ktoś oglądał
i zapisał składniki?
r.

2. Data: 2009-10-26 10:49:09

Temat: Re: czy ktoś oglądał w TV
Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 26 Oct 2009 10:58:18 +0100, roman napisał(a):

> W niedzielę był program w TV Pora dla seniora i pani podawała przepis na
> ciasteczka bez jajek, na bazie startej marchewki, czy może ktoś oglądał
> i zapisał składniki?

TV nie oglądam, ale udało mi się wygóglać takie coś:

http://pinkcake.blox.pl/2009/09/Rogaliki-marchewkowe
.html
http://pinkcake.blox.pl/2009/09/Jej-Wysokosc-Muffink
a-Marchewkowa.html

może to będzie pomocne :)

--
Kapsel
http://kapselek.net

3. Data: 2009-10-26 20:56:44

Od: roman <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kapsel pisze:

> TV nie oglądam, ale udało mi się wygóglać takie coś:

> [...]
bardzo dziękuję za pomoc :)
też to znalazłem

Szacowanie ilosci jedzenia na kolacje wigilijna i swieta
Szacowanie ilosci jedzenia na kolacje wigilijna i swieta
jakie cisto do małych silikonowych foremek
Co dziś u Was...
patelnia