Przepis na gulasz

1. Data: 2009-10-27 09:16:04

Temat: Re: Przepis na gulasz
Od: "W?adys?aw ¸oE" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article
<b...@j...goo
glegroups.com>,
Olleo <o...@t...pl> wrote:

> Heja,
>
> szukam przepisu na gulasz z marzen - wolowy, gesty od lekko
> rozpadajacego sie miesa, paprykowy, bardzo smaczny. Moze cos
> polecicie?
>
> Jesli ktos ma tez przepis na fajna zupe gulaszowa, to tez chetnie
> przygarne. Moze jakis bogracz? Ma byc paprykowa, dosc gesta i z
> roznymi warzywami.
>
> Poeksperymentowalbym sam, ale zupelnie nie znam sie na obrobce
> cieplnej wolowiny (ze nie wspomne, ze nie wiem jakie kawalki), by
> twarda nie byla ;-)

Pogooglaj sobie po archiwum tej grupy. By?ó too wielokrotnie tu omawiane.

W?adys?aw

3. Data: 2009-10-27 10:49:46

Od: "flower" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Olleo" <o...@t...pl> napisal w wiadomosci
.googlegroups.com...
> [...]
>
> Jesli ktos ma tez przepis na fajna zupe gulaszowa, to tez chetnie
> przygarne. Moze jakis bogracz? Ma byc paprykowa, dosc gesta i z

Mój pierwszy krok w kuchni wegierskiej byl taki:
http://kuchnia-polska.net/?id=9395
Rózni sie to chyba od kanonu zupy gulaszowej (ot, chociazby maka), o ile
taki istnieje, ale wychodzi na pewno cos, co ci sie spodoba.

--
"Zaluj za dowcipy, synu!"
Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

4. Data: 2009-10-27 12:23:53

Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 10:45, Olleo <o...@t...pl> wrote:

> Poeksperymentowalbym sam, ale zupelnie nie znam sie na obrobce
> cieplnej wolowiny (ze nie wspomne, ze nie wiem jakie kawalki), by
> [...]

Kawałki mniej więcej wielkości pudełka zapałek. Obsmażasz, potem
dusisz. Pamiętaj, żeby nie solić podczas gotowania, bo wołowina nie
będzie miękka.

5. Data: 2009-10-27 13:29:11

Od: Alojzik <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

W?adys?aw ¸oE pisze:

> W?adys?aw
zmien kodowanie pokurwienscu

--
pozdrowienia, alojzik
"Why do apple users have to hack everything in order to get it to work???

6. Data: 2009-10-27 15:59:02

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kawałki mniej więcej wielkości pudełka zapałek. Obsmażasz, potem
> dusisz. Pamiętaj, żeby nie solić podczas gotowania, bo wołowina nie
> będzie miękka.

To kiedy solic? Przed gotowaniem? W ogole?
--
Olleo

7. Data: 2009-10-27 16:17:03

Od: cherokee <c...@s...no.email> szukaj wiadomości tego autora

Olleo wrote:

> Poeksperymentowalbym sam, ale zupelnie nie znam sie na obrobce
> cieplnej wolowiny (ze nie wspomne, ze nie wiem jakie kawalki), by
> twarda nie byla ;-)

Do tego celu idealny jest wolnowar - bardzo sobie chwale. Wolowina
pozostaje w kawalkach, ale rozplywa sie w ustach. Moje ostatnie odkrycie
to papryka wedzona w proszku jako dodatek - lyzeczka wystarczy, by sos
byl mocno paprykowy i super pachnial. Co do czasu - na malutkim ogniu
(po uprzednim obsmazeniu) trzy godziny beda w sam raz, w wolnowarze tak
z 5, no ale to ma tylko 200 Watt. Kawalki mniej wiecej 2,5 cm na 2,5 cm .

pozdr

cherokee

8. Data: 2009-10-28 06:11:49

Od: Goska <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 27 Paź, 16:59, Olleo <o...@t...pl> wrote:

> To kiedy solic? Przed gotowaniem? W ogole?
> --
> Olleo

Po ugotowaniu, kiedy już zmiękła.

9. Data: 2009-10-28 07:26:47

Od: Olleo <o...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po ugotowaniu, kiedy już zmiękła.

No dobra, przypuszczam, ze na takie male kawalki wystarczy, ale co z
taka pieczenia? Jakbym chcial sobie zrobic zamiast wedlin do chleba?
--
Olleo

10. Data: 2009-10-28 10:53:38

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Olleo pisze:

> No dobra, przypuszczam, ze na takie male kawalki wystarczy, ale co z
> taka pieczenia? Jakbym chcial sobie zrobic zamiast wedlin do chleba?

Marynować 2-3 dni (polać octem, obłożyć pokrojoną cebulą, liściem
laurowym, pieprzem i zielem angielskim, docisnąć deseczką i przechowywać
w lodówce, co około 12h obracać). Potem tę marynatę opłukać dokładnie,
mięso posolić i obsmażyć na rozgrzanym tłuszczu, następnie dusić w
brytfannie mniej więcej godzinę na każdy kg mięsa. Pod koniec duszenia
można dodać świeżo skrojonej cebulki, grzybów suszonych (wtedy będzie
pieczeń z sosem grzybowym). I na zimno też można spożywać.

Ewa

czy ktoś oglądał w TV
Szacowanie ilosci jedzenia na kolacje wigilijna i swieta
Szacowanie ilosci jedzenia na kolacje wigilijna i swieta
jakie cisto do małych silikonowych foremek
Co dziś u Was...