czy mogę być w ciąży?

1. Data: 2003-04-11 07:51:23

Temat: czy mogę być w ciąży?
Od: r...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Sprawa przedstawia się tak:
wiem, jak się w ciążę zachodzi, ale ostatnio trochę jestem może nadwrażliwa i
wszytsko mi się pokiełbasiło. Nawiążę więc do mojej przedmówczyni i zapytam,
jak często zdarza się, że kobieta jest w ciąży a mimo to ma okres?
Ja półtora tygodnia temu zakończyłam dwutygodniową kurację lekiem furaginum na
zapalenie pęcherza. Było ok, ale dziś w nocy znów się pogorszyło. Słyszałam że
częste zapalenie pęcherza bez przeziębienia może być oznaką ciąży, ale mi
właśnie skończył się okres. Tyle że od kilku miesięcy jest on "potrzymywany"
lluteiną. Biorę ją od 16 do 26 dnia cyklu i po dwóch dniach od odstawienia
krwawię. ZAWSZE moje miesiączki trwały co njamniej 5-6 dni i było obfite, a
szczególnie drugiego i trzeciego dnia. Tym razem jednak okres dostałam w
pierwszey dzień wieczorem, w drugi krwawiłam dość obficie ale nie tak jak
zawsze a w trzeci to już tak jak zwykle w piąty. I zastanawiam się, czy to
przez luteinę, czy przez pęcherz, czy wmawiam coś sobie :-D
Zwsze przed okresem miałam na twarzy mnóstwo wyprysków, skóra była tłusta. W
tym miesiącu od kilku dni jest sucha i wciąż ją nawilżam. A do tego mam ogromny
apety i to tylko na słodycze a na nic innego.
Wmawiam sobie tę ciąże?

Jolka