czy mozna zrobic koktajl gruszkowy?

1. Data: 2004-09-09 17:32:03

Temat: czy mozna zrobic koktajl gruszkowy?
Od: "Ewa" <e...@z...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ponownie.
Mam troche miekkich - za miekkich - gruszek i chcialabym zrobic cos
szybkiego z nich. Myslalam o koktajlu, takim z kefiru, jaki się robi np. z
truskawkami albo bananem, ale nie wiem czy gruszka nadaje sie do takich
eksperymentow. Czy ktos moze probowal? czy kefir i gruszka bardzo się
"zjedzą"?
Pozdrawiam i dziekuje
MarchEf

1. Data: 2004-09-09 17:54:20

Temat: Re: czy mozna zrobic koktajl gruszkowy?
Od: "ktosia" <k...@U...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moze probowal? czy kefir i gruszka bardzo się
> "zjedzą"?

Nigdy nie robilam, ale mysle ze bedzie pycha. Kupowalam wielokrotnie
gruszkowy jogurt, a to w koncu to samo co chcesz zroibic tylko w wersji
przemyslowej

pzdr
Ktoska

1. Data: 2004-09-09 18:09:07

Od: GoniaP <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa wrote:
> [...]
> truskawkami albo bananem, ale nie wiem czy gruszka nadaje sie do takich
> eksperymentow. Czy ktos moze probowal? czy kefir i gruszka bardzo się

Wczoraj o godzinie 20 wyslany zostal przez RaV'a post zatytulowany:
Waniliowo-gruszkowy spacer w chmurach
Przepis wyglada przepysznie. Pozwole sobie zacytowa:

2 duże dojrzałe gruszki (bez skóry i pestek)
1/3 l lodów waniliowych (zielona budka)
1/6 l mleka (1/2 kubka 0.3l)

Wszytko umieścić w blenderze i zmiksować wychodzą 2 słuszne szklanki.
Chmurka rośnie w miarę miksowania.

pozrawiam.
Gosia

A moze przepis na dobrą szarlotkę?