czy są tu optymalni?

1. Data: 2003-10-20 10:18:48

Temat: czy są tu optymalni?
Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a jesli są, to czy potrafią powiedzieć mi, co można w sposób optymalny
zrobić z dynią?
pozdr
iza

1. Data: 2003-10-20 11:31:19

Temat: Re: czy są tu optymalni?
Od: "* piotr'ek *" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jesli są, to czy potrafią powiedzieć mi, co można w sposób optymalny
> zrobić z dynią?

Helołin ;-)

*p*

1. Data: 2003-10-20 11:44:43

Od: "izabela" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok, ze srodka dynie. przed heloween trzeba wydłubać coś, żeby było miejsce
na oczy, nie?

Użytkownik "* piotr'ek *" <p...@g...pl> napisał w
wiadomości news:bn0gvf$qrr$1@inews.gazeta.pl...

1. Data: 2003-10-20 12:47:52

Od: "" <m...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jesli są, to czy potrafią powiedzieć mi, co można w sposób optymalny
> zrobić z dynią?
> pozdr
> iza

Martnatę. kroisz w kostkę lub wydrążasz kuleczki i do słodkiej zalewy/ takiej
jak do gruszek lub śliwek/. pzdr.

1. Data: 2003-10-20 13:14:29

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <m...@W...onet.pl> napisał w wiadomości

> Martnatę. kroisz w kostkę lub wydrążasz kuleczki i do słodkiej zalewy/
takiej
> jak do gruszek lub śliwek/. pzdr.

To jest optymalne? Z cukrem? Bo slodzik chyba nie bardzo do marynat?
Ja sie nie znam...
Ania nie-optymalna

www.biblioNETka.pl - Sprawdź, co lubisz czytać!

1. Data: 2003-10-20 14:26:57

Od: "Kinga Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Racuchy z dyni (dynia zamiast jabłka - krojona lub tarta - jak kto woli)
Zapiekanka (taka jak z cukinii - dynia zamiast cukini) - czyli pokrojone w
plastry: pomidory, cebule, ziemniaczki, różyczki brokułów i/lub kalafiorów
(osobiście kalafiory do tego zestawu mi nie pasują, ale niektórzy lubią), na
to tarty zółty serek i do piekarnika.
Kiedyś gdzieś czytałam, że z tego nawet ciasto można zrobić, na słodko, nie
próbowalam, nie wiem, czy lubię i czy dobre, a jakby co, to przepis jest tu:
http://groups.google.pl/groups?q=ciasto%2Bdyni+group
:pl.rec.kuchnia&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&inlang=pl&group=p
l.rec.kuchnia&selm=9rlm6b%24qj8%241%40news.tpi.pl&rn
um=1

--
KingAM

"things are not always as they seem to be"
* al pacino* recruit*

1. Data: 2003-10-20 14:54:55

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 Oct 2003 12:18:48 +0200, "izabela" <i...@g...pl>
wrote:

>a jesli są, to czy potrafią powiedzieć mi, co można w sposób optymalny

Ponoc pare dni temu naukowcy krzyczeli ze dieta optymalna jest bardzo
szkodliwa - cos z krazeniem krwi i cholesterolem - orientuje sie ktos
dokladniej w tym temacie?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

1. Data: 2003-10-20 15:46:20

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> Ponoc pare dni temu naukowcy krzyczeli ze dieta optymalna jest bardzo
> szkodliwa - cos z krazeniem krwi i cholesterolem - orientuje sie ktos
> dokladniej w tym temacie?

To że jest szkodliwa to jasne. Wystarczy o niej poczytać. Nie trzeba
naukowców. Natomiast publikatory podały, że coraz więcej zwolenników
tej diety trafia do szpitali i to podobno nawet w kilka mesięcy od jej
rozpoczęcia.
Władysław

1. Data: 2003-10-20 19:16:14

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los napisal(a):

> [...]
>naukowców. Natomiast publikatory podały, że coraz więcej zwolenników
>tej diety trafia do szpitali i to podobno nawet w kilka mesięcy od jej

Ciekawe. Nie tak dawno czytalem wlasnie, ze dieta Atkinsa, ktora jest
podobno bardzo podobna do diety optymalnej, znajduje pozytywne
potwierdzenie empiryczne.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-10-20 22:13:48

Od: "Kyllyan" <m...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoc pare dni temu naukowcy krzyczeli ze dieta optymalna jest
> bardzo szkodliwa - cos z krazeniem krwi i cholesterolem - orientuje
> sie ktos dokladniej w tym temacie?

Ja jestem opty, ale dyskusje na ten temat to NTG. Lepiej tu nie
mieszać i podyskutowac na pl.misc.dieta, jeśli ktoś odczuwa taką
potrzebę. Zbyt wielu oszołomów jest zarówno wśród zwolenników, jak i
przeciwników tej diety.
A przepisy to co innego. Jeśli ktoś dysponuje, to IMO jest to jak
najbardziej w temacie. Tylko bez polemik, pliiiiz :-)

--
Sławomir J Marusiński
Agent Ubezpieczeniowy

galaretka z kurczaka