czy to prawda ???

11. Data: 2006-05-16 12:45:13

Temat: Re: czy to prawda ???
Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 15 May 2006 22:07:22 +0200, sk napisał(a):

> Przedszkole mojej córci organizuje wycieczkę, na którą rzecz jasna, jadą
> autokarem. Czy to prawda, że jako rodzic mogę (mam prawo) zadzwonić na policję
> i wskazując miejsce i godzinę zbiórki poprosić o sprawdzenie autokaru pod
> względem mechanicznym oraz stanu (trzeźwości) kierowcy ???
>
> Pozdrawiam, sk

Jasne, że możesz, a przedszkole nie robi tego samo?? Nie ma takiego
obowiązku (a szkoda), ale ja jadąc na wycieczkę sama zamawiam policję, nie
obarczając już tym rodziców (chociaż obarczam rodzica- siebie ;))
--
Elżbieta

12. Data: 2006-05-16 12:47:46

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 16 May 2006 08:28:40 +0200, Jacek napisał(a):

> Warto o tym zamiarze uprzedzić organizatora i przewoźnika. Wtedy autobus
> będzie na 100% sprawny a kierowca trzeźwy ;-)
> Wyobraz sobie, że w czasie niezapowiedzianej kotroli wyjdzie jakaś usterka i
> co? Dzieci do domu, autobus na warsztat? Kupa płaczu tylko by była.
> Jacek

Nie kupa płaczu tylko przewoźnik ma obowiązek podstawić w zamian sprawny
autokar
--
Elżbieta

13. Data: 2006-05-16 13:13:04

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta" :

> Jasne, że możesz, a przedszkole nie robi tego samo?? Nie ma takiego
> obowiązku (a szkoda), ale ja jadąc na wycieczkę sama zamawiam policję, nie
> obarczając już tym rodziców (chociaż obarczam rodzica- siebie ;))

Ja zarówno jako rodzic, jak i jako pilot wycieczki mam dużo większe zaufanie
do organizatora, który to sam zapewnia.

Pozdrowienia.

Basia

14. Data: 2006-05-17 04:17:00

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo logiczne
zwłasza w przypadku przewoźnika, który dysponuje JEDNYM pojazdem.
Sprawdzałaś w praktyce?
Jacek

15. Data: 2006-05-17 08:18:51

Od: "Wojciech Kulesza" <w...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo logiczne
> zwłasza w przypadku przewoźnika, który dysponuje JEDNYM pojazdem.
> Sprawdzałaś w praktyce?

Wolałbyś, żeby Twoje dziecko jechało rozklekotanym autokarem, np. bez
sprawnych hamulców? Bo ja nie po to dbam o swój samochód, głównie pod kątem
bezpieczeństwa, żeby potem gratem jechało na wycieczkę.

W.

16. Data: 2006-05-17 08:31:16

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" :

> Bardzo logiczne
> zwłasza w przypadku przewoźnika, który dysponuje JEDNYM pojazdem.
> Sprawdzałaś w praktyce?

Z takim przewoźnikiem zwyczajnie nie powinno się zawierać umów.
A jak już biuro podróży tak zrobi - to w wypadku awarii powinno ono się
starać o podmianę pojazdu (od innego przewoźnika).

Pozdrowienia.

Basia

17. Data: 2006-05-17 10:37:22

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 May 2006 06:17:00 +0200, Jacek napisał(a):

> Bardzo logiczne
> zwłasza w przypadku przewoźnika, który dysponuje JEDNYM pojazdem.
> Sprawdzałaś w praktyce?

Tak sprawdzone w praktyce. Przewoźnik pożyczył autobus od innego
przewoźnika.
--
Elżbieta

18. Data: 2006-05-17 10:44:28

Od: Elżbieta <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 17 May 2006 10:31:16 +0200, Basia Z. napisał(a):

> Z takim przewoźnikiem zwyczajnie nie powinno się zawierać umów.
> A jak już biuro podróży tak zrobi - to w wypadku awarii powinno ono się
> starać o podmianę pojazdu (od innego przewoźnika).

Uf, bo już myślałam, że piszę o Bóg wie jakich wymaganiach.
Poza tym ja zamawiając autobus proszę przewoźnika o wcześniejsze
podstawienie autokaru, bo będzie policja.Wtedy przewoźnik stara się, by
wszystko było w porządku. Raz mi się zdarzyło, że na "hasło" policja
przewoźnik przysłał mi inny autobus, poprosił innego przewoźnika żeby
pojechał. Więcej z tej firmy nic nie zamówiłam.

--
Elżbieta

19. Data: 2006-05-17 17:03:44

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nic takiego nie napisałem, że dzieci mają jechać gratem.
Po prostu widzę, że wiele firemek przewozowych obsługujących szkoły ma 1 lub
kilka autobusów i w razie takiej wpadki nie bardzo mają co innego podstawić,
a z pewnością nie wynajmą z innej firmy, bo raz, że to nie jest do
załatwienia w rozsądnym czasie a dwa, że to kosztuje znacznie więcej niż
własny autobus.
Dlatego proponuję wcześniej powiadomić przewoźnika o kontroli. Wtedy na
pewno wóz będzie sprawny a kierowca trzeźwy. I tyle.

Jacek

20. Data: 2006-05-18 12:32:10

Od: YaaL <y...@f...hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 17 May 2006 19:03:44 +0200,
Jacek <n...@w...pl> wrote:
>Po prostu widzę, że wiele firemek przewozowych obsługujących szkoły ma 1 lub
>kilka autobusów i w razie takiej wpadki nie bardzo mają co innego podstawić,

Ale to jest problem firemek, a nie klientów. Ich psi obowiązek zadbać o
stan techniczny sprzętu i obsługi <:

>Dlatego proponuję wcześniej powiadomić przewoźnika o kontroli. Wtedy na
>pewno wóz będzie sprawny a kierowca trzeźwy. I tyle.

Jak idziesz do pubu, to też prosisz o piwo w czystym kuflu?

Pzdr, YaaL.
--
(_/ (_( (_( (_, /- /-/ [ I'm unholy & I'm happy. Surprised? ] http://3cc.pl

szkola podstawowa - dylemat
"Kara za własny strój do komunii"
Przedwczesne dojrzewanie u chłopca
[WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji
Jakie książki