Gdzie kolonie nad morzem?

1. Data: 2006-05-16 06:29:30

Temat: Gdzie kolonie nad morzem?
Od: "Anna LT" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy ktoś z Was wysyłał dziecko na kolonie nad morzem?
Jeśli tak, to jakie ośrodki polecilibyście?

W dzisiejszych czasach to strach normalnie dziecię gdzieś wysłać, a przecież
nie będzie siedział (11-latek) całe prawie wakacje w domu (babci na wsi nie
mamy), bo jedziemy tylko pod koniec sierpnia na 10 dni w bieszczady na
wczasy razem. Reszta wakacji to dla praca i praca.

Syn jest alergikiem (na pyłki traw) i lekarz zalecił kolonie nad morzem (tzn
nie sanatorium, zwykłe kolonie, ale nad morzem najlepiej).
Nie mam pojęcia gdzie go wysłać,
był jak do tej pory dopiero raz na koloniach i to w odwrotnym kierunku
w górach Zamek Czocha - miejsce (też znalezione dzięki uprzejmości
grupowiczów:) okazało się trafione (tylko jedzenie było takie sobie)
ale nad morzem nie mam pojęcia.

Sama jeździłam kiedyś na obozy sportowe do Cetniewa, bywałam we
Władysławowie, ale to było wieki temu.

Ofert w internecie jest dużo, tylko które są te pewne, sprawdzone przez
kogoś, że opieka dobra i cena warta kolonii?
Polećcie gdzie nad morzem jest dobra i fachowa opieka że nie będzie strach
dziecięcia wysłać
fajne kolonie to drugi punkt ale najważniejsze bezpieczeństwo syna...

pozdrawiam
anka tomczyk

2. Data: 2006-05-16 08:51:59

Temat: Re: Gdzie kolonie nad morzem?
Od: "JaBa" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna LT" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> Czy ktoś z Was wysyłał dziecko na kolonie nad morzem?
> Jeśli tak, to jakie ośrodki polecilibyście?

moje dziecko jedzie w tym roku do Jaroslawca z biura podrozy Index z
Katowic.
W zeszlym roku z tego biura byl na koloniach w Miedzywodziu.
Grupe organizowala pani bibliotekarka z jego szkoly (prywatnie mama kolegi
z klasy syna,
ktory tez byl na kolonii).

Synowi sie prawie podobalo (prawie, bo byl najmlodszy i mu starsi chlopcy
dokuczali, ale
reszta byla OK).

Zorganizowane to bylo porzadnie, nie bylam na miejscu i nie sprawdzalam
osrodka, ale
opiekunka dzieci z naszej szkoly byla i powiedziala ze porzadne, kolonijne
warunki.
Mam nadzieje, ze w tym roku rowniez bedziemy zadowoleni ;-)

Ogolnie moge polecic to biuro.

JaBa

3. Data: 2006-05-16 09:30:13

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JaBa" :

> Ogolnie moge polecic to biuro.

To jest biuro z którym mój mąż bardzo często współpracuje jako przewodnik
(na wycieczkach w Tatry) i też chwali.
Są dość solidni, standard jaki obiecują odpowiada rzeczywistości.

Co do samego programu się nie wypowiadam, bo to w większej mierze zależy od
konkretnego kierownika kolonii i od wychowawców niż od biura.

Pozdrowienia.

Basia

czy to prawda ???
szkola podstawowa - dylemat
"Kara za własny strój do komunii"
Przedwczesne dojrzewanie u chłopca
[WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji