Gdzie kolonie nad morzem?

następny post »
From: "Anna LT" <l...@w...pl>
Newsgroups: pl.soc.dzieci.starsze
Subject: Gdzie kolonie nad morzem?
Date: Tue, 16 May 2006 08:29:30 +0200

Witam,

Czy ktoś z Was wysyłał dziecko na kolonie nad morzem?
Jeśli tak, to jakie ośrodki polecilibyście?

W dzisiejszych czasach to strach normalnie dziecię gdzieś wysłać, a przecież
nie będzie siedział (11-latek) całe prawie wakacje w domu (babci na wsi nie
mamy), bo jedziemy tylko pod koniec sierpnia na 10 dni w bieszczady na
wczasy razem. Reszta wakacji to dla praca i praca.

Syn jest alergikiem (na pyłki traw) i lekarz zalecił kolonie nad morzem (tzn
nie sanatorium, zwykłe kolonie, ale nad morzem najlepiej).
Nie mam pojęcia gdzie go wysłać,
był jak do tej pory dopiero raz na koloniach i to w odwrotnym kierunku
w górach Zamek Czocha - miejsce (też znalezione dzięki uprzejmości
grupowiczów:) okazało się trafione (tylko jedzenie było takie sobie)
ale nad morzem nie mam pojęcia.

Sama jeździłam kiedyś na obozy sportowe do Cetniewa, bywałam we
Władysławowie, ale to było wieki temu.

Ofert w internecie jest dużo, tylko które są te pewne, sprawdzone przez
kogoś, że opieka dobra i cena warta kolonii?
Polećcie gdzie nad morzem jest dobra i fachowa opieka że nie będzie strach
dziecięcia wysłać
fajne kolonie to drugi punkt ale najważniejsze bezpieczeństwo syna...

pozdrawiam
anka tomczyk