czy to prawda ???

1. Data: 2006-05-15 20:07:22

Temat: czy to prawda ???
Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przedszkole mojej córci organizuje wycieczkę, na którą rzecz jasna, jadą
autokarem. Czy to prawda, że jako rodzic mogę (mam prawo) zadzwonić na policję
i wskazując miejsce i godzinę zbiórki poprosić o sprawdzenie autokaru pod
względem mechanicznym oraz stanu (trzeźwości) kierowcy ???

Pozdrawiam, sk

2. Data: 2006-05-15 20:18:19

Temat: Re: czy to prawda ???
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sk <s...@a...pl> napisał(a):

> Czy to prawda, że jako rodzic mogę (mam prawo) zadzwonić na policję
> i wskazując miejsce i godzinę zbiórki poprosić o sprawdzenie autokaru pod
> względem mechanicznym oraz stanu (trzeźwości) kierowcy ???

Masz. Nie wiem czy przyjadą, czy każą podstawić autokar w wyznaczonym
punkcie (w Wawie było kiedyś kilka).
Kiedyś przyjeżdżali, potem trzeba było podjeżdżać, te przepisy się
zmieniają. Ale prawo masz, a chyba nawet przez chwilę organizator miał
obowiązek, ale za to głowy nie dam.

(ja zawsze wzywałam, jeśli chodzi o podroze autokarem to trochę
panikara jestem)

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

3. Data: 2006-05-15 20:24:09

Od: Szerr <s...@g...peel> szukaj wiadomości tego autora

Prawda.

--
Sz.

4. Data: 2006-05-15 20:57:48

Od: "sk" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, dzięki serdeczne. W takim razie na pewno zadzwonię, bo inaczej zwariuję. A
jak nic z tego nie wyjdzie, to chyba sama zawiozę moją małą na tę wycieczkę:-)

Pozdrawiam

5. Data: 2006-05-16 00:40:42

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

sk wrote:
> [...]
> zadzwonić na policję i wskazując miejsce i godzinę zbiórki poprosić o
> sprawdzenie autokaru pod względem mechanicznym oraz stanu

Nie mam pojęcia czy istnieje takie prawo, ale staram się dzwonić przed każdą
wycieczką, na której mają być moje dzieci i (o dziwo) policjanci
przyjeżdżają (jak dotąd) ;)
Ania
--
******e-mail: www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *******gg:1737648*******
***** www.madej.master.pl ****** http://skocz.pl/bjbu *****

6. Data: 2006-05-16 00:48:19

Od: "@nn" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> Nie mam pojęcia czy istnieje takie prawo, ale staram się dzwonić
> przed każdą wycieczką, na której mają być moje dzieci i (o dziwo)
^^^^^^^^^^
na którą (nadmiar stresu + %)
Ania

7. Data: 2006-05-16 05:50:52

Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> [...]
> Kiedyś przyjeżdżali, potem trzeba było podjeżdżać, te przepisy się
> zmieniają. Ale prawo masz, a chyba nawet przez chwilę organizator miał

Przyznam, że na wycieczki na które ja jeżdżę (a jeżdżę trochę jako pilot i
przewodnik), jak również _zawsze_ jak jechały moje dzieci to taka kontrolę
policji zapewnia od razu organizator. Po prostu zgłasza skąd i kiedy będzie
wyjazd i zawsze przyjeżdżają.
Wydaje mi się że jest to również pewnego rodzaju chwyt marketingowy, bo
organizator w ten sposób podwyższa zaufanie do siebie. Ale co tam - ważne że
autokar jest sprawny.

Pozdrowienia.

Basia

8. Data: 2006-05-16 06:28:40

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Warto o tym zamiarze uprzedzić organizatora i przewoźnika. Wtedy autobus
będzie na 100% sprawny a kierowca trzeźwy ;-)
Wyobraz sobie, że w czasie niezapowiedzianej kotroli wyjdzie jakaś usterka i
co? Dzieci do domu, autobus na warsztat? Kupa płaczu tylko by była.
Jacek

9. Data: 2006-05-16 06:55:58

Od: "zona alberta" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

@nn wrote:

> ^^^^^^^^^^
> na którą (nadmiar stresu + %)

czy aby na pewno? Wiem, wiem nadmiar stresu + % ;)

--
Ewa (30), Julka (3.8), Zuza (1.9)
http://julka.gourl.org , http://zuza.gourl.org

10. Data: 2006-05-16 10:45:44

Od: Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Wyobraz sobie, że w czasie niezapowiedzianej kotroli wyjdzie jakaś usterka
> co? Dzieci do domu, autobus na warsztat? Kupa płaczu tylko by była.

Mi kiedyś pani "pilotka" zrobiła awanturę o wezwanie policji... Autokar nie
miał aktualnych badań technicznych. Kierowca pojechał tak tylko po
pieczątkę, ale okazało się, że autokar miał niesprawne hamulce... Dzieciaki
miały jechać na Litwę... Pojechały 3 godziny później innym autokarem.
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

szkola podstawowa - dylemat
"Kara za własny strój do komunii"
Przedwczesne dojrzewanie u chłopca
[WAW] Rodzić po Ludzku - festyn Fundacji
Jakie książki