czy trzeba farmakologicznie obnizac cholesterol?

1. Data: 2003-07-08 06:11:38

Temat: czy trzeba farmakologicznie obnizac cholesterol?
Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie chce podwazac decyzji lekarza, ale lykam juz proszki na obnizenie
ciesnienia i kolejna dawka lekow nie wzbudza mego entuzjazmu.. Na wyniku
mialam 240 i dostalam lek z zapowiedzia 3-miesiecznej kuracji. Mam pytanie
wobec tego, czy poziom cholesterolu mozna obnizyc odpowiednia dieta? Czy
musze lykac tabletki, a jezeli tak czy to naprawde jest tak zly wynik?
Z gory dziekuje za odpowiedz
Roma

2. Data: 2003-07-08 06:59:57

Od: h...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam!!
Co do diety, jak najbardziej i tak przy tabletkach i ich lykaniu trzeba
koniczie zmienic diete!! zalezy jak dlugo ma pani taki cholesterolale na pewno
sie juz go w organizmie naodkladalo.. wiec.trezba nie tylko lykac tableki ktore
obniza obecny choesterol ale trzeba tez stosoac diete zeby nie dorzucac do puli
i tabletkom nie utrudniac!!
co do rewelacji, to spokojnie..
czas na wszstko trzeba czasu!

3. Data: 2003-07-08 19:00:31

Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli hiperholesterolemia jest dziedziczna to niewiele da sie zrobic...

Użytkownik Roma <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bednb8$i03$...@a...news.tpi.pl...

4. Data: 2003-07-09 07:17:59

Od: "Roma" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziekuje za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Roma

Okulary
Zespół Arnolda Chiariego
Skutki uboczne picia wody mineralnej...
Do Casusa i innych " ocznych ": niedowidzenie
Gdzie sie kupuje ... :)