Okulary

1. Data: 2003-07-07 23:08:45

Temat: Okulary
Od: "CeLs" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mam niewielka wade wzroku i to jest podobno wada stala ktora niepowinna sie
pogorszyc. Niedawno wyrobilem sobie druga pare okularow (po wczesniejszej
wizycie u okulisty) poniewaz w starych mialem juz dosc mocno porysowane
szkla. Co jednak mnie zdziwilo, gdy nakladam 2 pary okularow na nos to widze
lepiej niz jak mam jedna. I teraz pytanie: czy to znaczy ze powinienem miec
mocniejsze szkla czy poprostu to normalne ze lepiej widze jednak niemozna
stosowac tak mocnych szkiel ?

pozdr CeLs

2. Data: 2003-07-08 18:41:36

Temat: Re: Okulary
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
miec
> mocniejsze szkla czy poprostu to normalne ze lepiej widze jednak niemozna

a zalezy jaka to wada, ile dioptrii i czy miales okulary dobrane na full

casus

3. Data: 2003-07-08 22:42:23

Od: "WOJO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> a zalezy jaka to wada, ile dioptrii i czy miales okulary dobrane na full
>
> casus

A co zrobić, jeśli łapię się na patrzeniu przez jedno oko ?
Drugie w tym czasie nie rejestruje obrazu.
WOJO

4. Data: 2003-07-09 16:37:05

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co zrobić, jeśli łapię się na patrzeniu przez jedno oko ?
> Drugie w tym czasie nie rejestruje obrazu.
> WOJO

Albo masz niedowidzace jedno oko, albo masz za slaba korekcje. Tak czy siak
musisz wycwiczyc widzenie obuoczne, i zapewne konwergencje:-)
Zapytaj swojego okuliste jak to trzeba cwiczyc samemu, spytaj o ewent.
cwiczenia, ale najpierw niech zbada Twoja fuzje i jej zakres. No i korekcja
do maksimum.!!!

casus

5. Data: 2003-07-10 06:24:26

Od: "WOJO" <w...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Zapytaj swojego okuliste jak to trzeba cwiczyc samemu, spytaj o ewent.
> cwiczenia, ale najpierw niech zbada Twoja fuzje i jej zakres. No i

Dzięki !
Sęk w tym, że do tej pory trafiałem na dziwnych "specjalistów"
Od 11 roku życia noszę okulary i jakoś ciągle nie mogę trafić na dobrego
okulistę.
Każdy robi doraźne badanie i przypisuje mocniejsze szkiełka - doszedłem do
-3(P) i -2(L).Zastanawiam się, czy nie dać sobie wreszcie spokoju i nie
pójść na
operację.
WOJO

6. Data: 2003-07-10 18:20:19

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> -3(P) i -2(L).Zastanawiam się, czy nie dać sobie wreszcie spokoju i nie

jesli wada postepuje, to operacja bez sensu.

casus

Zespół Arnolda Chiariego
Skutki uboczne picia wody mineralnej...
Do Casusa i innych " ocznych ": niedowidzenie
Gdzie sie kupuje ... :)
Skurcze mięśni