Skutki uboczne picia wody mineralnej...

1. Data: 2003-07-07 20:30:14

Temat: Skutki uboczne picia wody mineralnej...
Od: "jacek" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
przez miesiąc piłem wode mineraqlną co dziennie (ok.0,5 l
średniomineralizowanej ) i po tym czasie, że tak brzydko powiem, "wysyfiło
mnie". Zwłaszcze na plecach a w ustach czułem ropny posmak. Czy to efekt
oczyszczania organizmu? W każdym razie teraz piję chemikalia, tzn. colę i
wszystko wruciło do normy.
Ktoś miał, podobną sytację.

2. Data: 2003-07-08 19:01:23

Temat: Re: Skutki uboczne picia wody mineralnej...
Od: "Adamus" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ropny posmak? Albo napiles sie wody zanieczyszczonej ropą naftową albo
miałes obłożone migdały... :)

Użytkownik jacek <r...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:beclep$96l$...@n...onet.pl...

3. Data: 2003-07-08 19:57:22

Od: "Piotr ne" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Adamus napisał:

> Ropny posmak? Albo napiles sie wody zanieczyszczonej ropą naftową (...)

Kiedyś w jednej z restauracji w Czeskim Cieszynie czekając na obiad
próbowałem
zamówić wodę mineralną. Kelnerka poproszona o "wodę mineralną" robiła
zdziwione oczy (nie znam niestety czeskiego). Nie wiedziała, co to jest
"woda"
ani "mineralna". Angielskiego ani niemieckiego też nie znała i już wydawało
się,
że nie da się zamówić wody. Ale wtedy przysłuchujący się zamawianiu,
siedzący obok Czech zdenerwował się i wyjaśnił kelnerce, co to jest "woda".
Otóż "woda" po czesku nazywa się "voda", natomiast "woda mineralna"
- "mineralka".

Po chwili dostałem tę wodę. I przekonałem się, że smakuje właśnie benzyną!

Piotr

--
Zabezpieczenie antyspamowe: w moim adresie nie ma cyfr

Do Casusa i innych " ocznych ": niedowidzenie
Gdzie sie kupuje ... :)
Skurcze mięśni
odstawienie pigułek a tycie
Bole stawow po leczeniu sterydami