czy warto impregnować płytki

1. Data: 2006-02-03 17:20:58

Temat: czy warto impregnować płytki
Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

czy warto impregnować płytki gresowe na podłodze specjalnym preparatem?

jedni mówią że to bardzo dobra technika ochrony płytek a inni że właśnie po
impregnowaniu szybciej robią się plamy na nich (jeśli się coś wyleje itp)

2. Data: 2006-02-04 06:10:14

Temat: Re: czy warto impregnować płytki
Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@U...pl napisał(a):
> [...]
> impregnowaniu szybciej robią się plamy na nich (jeśli się coś wyleje itp)

gres szkliwony czy nie?
a gdzie je chcesz klasc?

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

3. Data: 2006-02-04 19:05:55

Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

chodzi mi o podłogi w kuchni i o balkon

4. Data: 2006-02-04 20:41:20

Od: T0SIA <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@U...pl napisał(a):
> chodzi mi o podłogi w kuchni i o balkon

Pytam o rodzaj plytek bo impregnacje poleca sie wlasciwie szczegolnie np
do plytek polerowanych - bo sa narazone na trwale zaplamienia przez
otwarte mikro-pory

ale kazdy robic moze co chce wiec i Ty mozesz...
sa preparaty np z Sopro http://www.sopro.pl/all/srodki.html
albo z HG http://www.hgpolska.pl/php/grupy.php?kat=16
z tym ze HG Impregnat - do plytek o duzej nasiakliwosci (zabieg trwaly),
a HG "Ochrona przed plamami" do plytek o bardzo malej nasiakliwosci
(efekt powierzchniowy)

--
Pozdrawiam - T0SIA

5. Data: 2006-02-04 21:01:36

Od: e...@U...pl szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za wyczerpującą odpowiedź :)
sprawdzę na fakturze jaki to rodzaj płytek

teakowy parkiet w łazience
Re: Czym pastowa? panele na pod?odze?
Czym pastować panele na podłodze?
odkurzacz