czy zrobiłam głupotę?

1. Data: 2005-04-18 08:41:57

Temat: czy zrobiłam głupotę?
Od: "mletka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, prosze o poradę

chciałam kupić agrowłókninę pod korę ale w sklepie sprzedawca namówił mnie
na "tkaninę do ściółkowania". Twierdził ze agrowłóknina sie rozerwie a
tkanina jest mocniejsza. Czy mozna ja połozyc między roslinami i przykryć
korą. Czy bedzie przepuszczała wodę.
Różnica w cenie była duża.

pozdrawiam, mletka

2. Data: 2005-04-18 20:49:37

Temat: Re: czy zrobiłam głupotę?
Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mletka" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na "tkaninę do ściółkowania". Twierdził ze agrowłóknina sie rozerwie a
> tkanina jest mocniejsza. Czy mozna ja połozyc między roslinami i przykryć

Najlepiej sama sprawdź czy będzie przepuszczała wodę, jeśli ktoś nazwał ją
tkaniną do ściółkowania to chyba powinna sie sprawdzić.
W razie czego parę dziurek, przez które przesiąknie woda sama zrobisz :-)
Takie ściółkowanie może nie jest idealnym rozwiązaniem ale znacznie ułatwia
opiekę nad roślinami, a to też sie liczy !
Pochwal się za rok czy eksperyment sie powiódł ? - może i ja skorzystam :-)
pozdrawiam, Bogda

Czy rzodkiewka zmarznie ?
pod leszczyny
i ja co roku to samo :)