czym się różni bigos od kapusty z mięsem?

1. Data: 2004-02-12 09:29:06

Temat: Re: Re: czym się różni bigos od kapusty z mięsem?
Od: "nusia" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jesli juz ma byc przecier pomidorowy to czemu sobie octu zalowac?
> Jak robic "bigos" rodem z baru szybkiej obslugi to na calego!

Kto powiedział, że ma to być ""bigos" rodem z baru szybkiej obslugi "?
Nie ma co porównywać taki bigos z tym co przygotowuje się u nas w domu.
Takiego bigosu nawet nie próbowałeś więc nie krytykuj.

> A gwoli scislosci - przecier pomidorowy stanowi rzecz niedopuszczalna
> w porzadnej kapuscie
Rozumiem, że to jest Twoje zdanie

> dodawanie przecieru pomidorowego swiadczy ze
> mamy do czynienia nie z porzadnie zrobiona kapusta a z breja na szybko
> gotowana - bo glownym zadaniem przecieru jest zamaskowanie smaku
> surowizny w niedogotowanej kapuscie.

niedogotowanej kapusty przecier pomidorowy nie zbawi
Ja przecieru nie dodaję do zamaskowania smaku! po prostu tak lubię

Danka

1. Data: 2004-02-12 10:26:31

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dariusz K. Ladziak" <l...@w...pdi.net> napisał w wiadomości
"Bigos" z przecierem dwie godziny, prawdziwy bigos okolo
> tygodnia...
To co ja zjazdłam dziś na śniadanie, jeżeli gotowało się tylko wczoraj?
Fela

1. Data: 2004-02-12 10:37:32

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fela" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> "Bigos" z przecierem dwie godziny, prawdziwy bigos okolo
> To co ja zjazdłam dziś na śniadanie, jeżeli gotowało się tylko wczoraj?

A nie zapomniałaś o occie?

1. Data: 2004-02-12 10:39:35

Od: "Fela" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "batory" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> A nie zapomniałaś o occie?
O colera! Zapomniałam!
Ale winko czerwone wychwalane przez p. Łosia wlałam - czyli Sophie.
Myslisz, że zastąpiło?
Fela

1. Data: 2004-02-12 10:57:23

Od: "batory" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale winko czerwone wychwalane przez p. Łosia wlałam - czyli Sophie.
> Myslisz, że zastąpiło?
> Fela

To zależy jak długo przed użyciem zostało otwarte. Jeśli jakieś 2 tygodnie -
to tak.
Pozdr. - A.

1. Data: 2004-02-12 11:14:05

Temat: Re: czym się różni bigos od kapusty z mięsem?
Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nusia" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Fela" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
zakupiłam 1kg
> kapusty
mam odmoczone
okraszając słoniną i
z mięsem?

> dodaj do tego jeszcze przecier pomidorowy i moim zdaniem
będzie to bigos

Bigos z pomidorami????

Powiesiłbym kucharza!!!

Może to i dobre (dla kogoś - nie dla mnie) ale na pewno to
nie jest *bigos*

Pozdrawiam
Qwax

ciasto capuccino
Lokalne specyaly na polnocy - co polecicie?
Zagadka
Cannelloni pod przykryciem?
Zaoach cebuli na dłoniach...