czyscie poszaleli????? i takie tam :)

1. Data: 2001-11-14 15:39:49

Temat: czyscie poszaleli????? i takie tam :)
Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

sluchajcie, chcieliscie chyba zebym sie przy obiedzie udlawila!
no i prawie sie wam to niecnoty udalo!
ledwo dzis kolo poludnia nadgonilam wszystkie zaleglosci...
a teraz wchodze i co widze?
151 nowych, nowiusienkich, nieprzeczytanych postow!....
uwierzyc nie moglam!
co wy, jakies generatorki postow macie? ;)

ja to jeszcze ja... jako weganka czesci watkow wogole nie czytam, ale ci co
czytaja wszystko? jak ma im zycia starczyc zeby zyc? ;)

no, a skoro pisze to wam powiem ze zrobilam wczoraj proszony obiadek coby
znajomym wreszcie pokazac czym tez sie na przyklad zywie...
coby im jakis pospolitych rzeczy nie dawac, a raczej wolac zeby
zakosztowali czegos dla siebie "egzotycznego" zrobilam im makaron a
jarmuzem i tofu. tofu wszystkim szalenie smakowalo! uwierzyc nie mogli ze
tak krecili nowami ze pewnie fuj, a ze takie dobre :) a jak powiedzialam ze
to z soi to juz wogole ;)
jarmuz nie smakowal 3 osobom z 6. z czego jeden przechodzi powoli na wege a
dwa pozostale to wyjatkowe miesojady i wybrzydzaja parktycznie na wszystko
co sie da.

no to co? kto jeszcze tofu nie probowal? moze jednak warto :)

pozdr.
pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2001-11-14 17:12:55

Temat: Re: czyscie poszaleli????? i takie tam :)
Od: "Elektroda" <e...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

PatryCCCja nakręciła w przepisie kucharskim:
<3...@s...pl>...

>sluchajcie, chcieliscie chyba zebym sie przy obiedzie udlawila!

nie warto, jedyne co warto to najeść smacznie się warto !

>151 nowych, nowiusienkich, nieprzeczytanych postow!....
>uwierzyc nie moglam!
>co wy, jakies generatorki postow macie? ;)

>ci co czytaja wszystko? jak ma im zycia starczyc zeby zyc? ;)

Dodatkowo jak masz czas to sobie poczytaj grupę es.charla.gastronomia wtedy
to się można zajadać po hiszpańsku...

pozdrowionka ;)
M.

1. Data: 2001-11-14 21:20:52

Od: PatryCCCja <k...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Elektroda wrote:
> [...]
> Dodatkowo jak masz czas to sobie poczytaj grupę es.charla.gastronomia wtedy
> to się można zajadać po hiszpańsku...

a teraz chcesz zebym studiow nie skonczyla????
przeciez jakbym jeszcze jedna grupe zaczela czytac (a niedaj boze zeby byla
tak plodna jak ta....) to bym nosa wysciubic nie mogla sprzed kompa - kiedy
ja bym studiowala? ;)

ale skoro tam tak smacznie to mozesz co jakis czas wybrac cos szczegolnie
smacznego i tu podrzucic :)))))))))))

pat
--
Puszatkowo http://www.puszatkowo.prv.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl
SPINACZ http://www.spinacz.pl/

Gdzie szalwia i sklepy azjatyckie
ranyboskie kruche babeczki
Ksiega adresowa
pytanko
Pomysl racloijazontorski do Cafe Za Słupem...