Gdzie szalwia i sklepy azjatyckie

1. Data: 2001-11-14 15:18:22

Temat: Gdzie szalwia i sklepy azjatyckie
Od: "Maja" <m...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
mam dwa pytania jak w temacie:

1. gdzie w W-wie mozna kupic swieza szalwie i inne nietypowe ziola?
czy tylko w supermarketach w doniczkach, czy moze sa gdzies tez ciete
/ na peczki?

2. gdzie sa jakies fajne sklepy z zywnoscia azjatycka, najlepiej w
okolicach Mokotowa lub w Srodmiesciu?

Dzieki,
Maja

1. Data: 2001-11-14 15:41:26

Temat: Re: Gdzie szalwia i sklepy azjatyckie
Od: AgataW <a...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maja" <m...@g...net> wrote:

>2. gdzie sa jakies fajne sklepy z zywnoscia azjatycka, najlepiej w
>okolicach Mokotowa lub w Srodmiesciu?

..skromny ale treściwy sklep na "Poznańskiej " koło
"Koszykowej" obok skleppu z artykułam papierniczymi...Gotują na miejscu i
sprzedają różności...

1. Data: 2001-11-14 18:32:03

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Maja" <m...@g...net>

O rany. Trzecia Maja na grupie?

--
Maya
When God made man, she was only testing

1. Data: 2001-11-15 12:05:56

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Maja napisala:

> 2. gdzie sa jakies fajne sklepy z zywnoscia azjatycka, najlepiej w
> okolicach Mokotowa lub w Srodmiesciu?

Na Polach Mokotowskich jest arabska knajpka i przy niej sklep
z roznymi pysznosciami.

Krycha

1. Data: 2001-11-15 12:22:24

Od: "Marcin Stanisz" <m...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> wrote in message
> Na Polach Mokotowskich jest arabska knajpka i przy niej sklep
> z roznymi pysznosciami.

Ta na tyłach Biblioteki? Jadłem tam, po zwalczeniu pierwszych oporów - było
smacznie, choć lokalizacja w sam raz na temat opowieści dla naszego
ukochanego Prowincjusza PP - baza MPO...

Zdrówko

--
"Daleko na brzegu męskie głosy wzniosły się w pieśni:
- Z sześciu westalek z Heliodelifilodelfiboschromenos tyś jedyna...."

Terry Pratchett "Eryk"
tłum. Piotr W. Cholewa

1. Data: 2001-11-15 13:09:07

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Stanisz napisal:

> Ta na tyłach Biblioteki? Jadłem tam, po zwalczeniu pierwszych oporów - było
> smacznie, choć lokalizacja w sam raz na temat opowieści dla naszego
> ukochanego Prowincjusza PP - baza MPO...

Tak, lokalizacja może przyprawić o zawał serca, szczególnie
wieczorową porą :-)

Krycha

1. Data: 2001-11-15 13:53:49

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, lokalizacja może przyprawić o zawał serca, szczególnie
> wieczorową porą :-)
>
> Krycha

A troche dokladniej? Jeszcze nie kojarze. I jakie tam sa ceny?

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-15 14:20:14

Od: "Marcin Stanisz" <m...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote in message
> A troche dokladniej? Jeszcze nie kojarze. I jakie tam sa ceny?

To jest tak: idzie się od Trasy Łazienkowskiej Alejami Niepodległości w
stronę SGH (albo ulicy Batorego). Przed BN jest polna (no, może jest tam
trylinka) droga w prawo. Należy w nią skręcić i iść uparcie :-) Kończy się
bramą, a za bramą na wprost nossa jest wileńska Rossa^W^W nasz bar :-))
Ceny: nie pamiętam, ale drogo nie było. Do wyboru takie frykasy jak
szyształuk, szałarma i inne takie. Smakuje prawie jak w Muskacie (tylko
mięso dają niebaranie).

Pozdrawiam

Marcin

1. Data: 2001-11-15 14:44:06

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To jest tak: idzie się od Trasy Łazienkowskiej Alejami Niepodległości w
> stronę SGH (albo ulicy Batorego). Przed BN jest polna (no, może jest tam
> trylinka) droga w prawo. Należy w nią skręcić i iść uparcie :-)

Dzieki. Dziwie sie, bo mieszkam w tej okolicy, studiuje na SGH, tysiace razy
tam bylam, a o tej knajpce nic nie wiedzialam...

> wileńska Rossa^W^W nasz bar :-))

??????

> Ceny: nie pamiętam, ale drogo nie było. Do wyboru takie frykasy jak
> szyształuk, szałarma i inne takie. Smakuje prawie jak w Muskacie (tylko
> mięso dają niebaranie).

Trzeba jakos sie tam wybrac :o)))
Jeszcze raz dziekkuje za dokladny plan sytuacji ;o)

1. Data: 2001-11-15 15:24:07

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

"Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> wrote in message
> A troche dokladniej? Jeszcze nie kojarze. I jakie tam sa ceny?

Przecież na prk było o tej knajpce już parę razy. Ale wstyd powiedzieć,
jeszcze się tam nie wybrałem. :-)

--
Konrad J. Brywczyński

"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."
Ł. Jakubowski

ranyboskie kruche babeczki
Ksiega adresowa
pytanko
Pomysl racloijazontorski do Cafe Za Słupem...
_Nie_ dziekuje za przepis na najgorsza szarlotke w swiecie... :(