czyszczenie jasnych butow :-)

1. Data: 2003-10-11 10:14:43

Temat: czyszczenie jasnych butow :-)
Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem czy dobrze robie wysylajac to na te wlasnie grupe, ale chyba tak
:-) w koncu to taki nasz "poradnik domowy".
Z pewnoscia wiele babeczek idac za krzykiem mody zakupilo sobie sliczne
jasne skorkowe buty, polbuty czy inne twory na stopki :-)
Ladnie wygladaja zawsze kilka dni po zakupie a potem pojawiaja sie czarne
smugi od podeszwy czy obcasikow, ktorych za zadne skarby nie da sie
wyczyscic pasta do butow.
Moj szewc (starej daty rzemieslnik) zdradzil mi wspanialy patent,
najprostrzy na swiecie.
Najlepszym zmywaczem do takich zabrudzen na jasnych bucikach
jest...jest...:-)
ZMYWACZ DO PAZNOKCI z acetonem :-)

lekko nawilzonym wacikiem czyscimy zabrudzone miejsca..efekt gwarantowany
:-)
teraz butki lsnia jak nowe :-)

mam nadzieje, ze to sie komus przyda :-)

--
Pozdrawiam - T0SIA