czyszczenie komina

1. Data: 2006-01-03 21:43:44

Temat: czyszczenie komina
Od: "Mustafa" <m...@b...xx> szukaj wiadomości tego autora

jakie sposoby stosujecie na czyszczenie rury dolotowej z kominka do komina ?
z samym kominem nie ma problemu bo można od góry, ale jak się dobrać do tej
rury...
zdjąć deflektor w kominku i od dołu ????
=======
Mustafa

2. Data: 2006-01-03 22:40:58

Temat: Re: czyszczenie komina
Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

Mustafa napisał(a):
> jakie sposoby stosujecie na czyszczenie rury dolotowej z kominka do komina ?
> z samym kominem nie ma problemu bo można od góry, ale jak się dobrać do tej
> rury...
Ta rura powinna miec taka odkrecana klape przez ktora mozna ja wyczyscic.

--
| Bartlomiej Kuzniewski
| s...@d...org GG:23319 tel +48 696455098
173

3. Data: 2006-01-04 04:26:22

Od: "Jacek" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A trzeba wogóle czyścić?
Ja po 3 latach palenia uznałem, że bedzie trzeba, pracowicie zdemontowałm
deflektor i inne elemrnty, które przeszkadzały i od dołu dostałem się do
rury ze szczotką.
Okazało się, że nie ma za bardzo co czyścić, bo w rurze było prawie czysto-
tyle sadzy, co na ściankach kominka.
Nadmieniam, że palę drewnem takim, jakie mam pod ręką, czyli niekoniecznie
tylko liściastym i wysuszonym.
Jacek

Sofa, naroznik - kupic / zrobic
Pomocy!! Muszki!!!!