depilacja przy tendencji do zylaków???

1. Data: 2005-03-10 10:48:45

Temat: depilacja przy tendencji do zylaków???
Od: "Paweł Nowodziński" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam.chciala bym sie dowiedzieć jakie formy depilacji nog sa
najodpowiedniejsze przy tendencji do zylakow?slyszalam ze depilator
odpada.bardzo prosze o odpowiedz bo golenia nog mam juz serdecznie
dosyc.pozdrawiam.
Asia.

1. Data: 2005-03-11 07:24:05

Temat: Re: depilacja przy tendencji do zylaków???
Od: pamana <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> najodpowiedniejsze przy tendencji do zylakow?slyszalam ze depilator
> odpada.bardzo prosze o odpowiedz bo golenia nog mam juz serdecznie

depilator ,wosk na cieplo i zimno odpada.
p.

1. Data: 2005-03-11 15:14:54

Od: "Skakanka" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> depilator ,wosk na cieplo i zimno odpada.

http://www.wizaz.pl/poradnik_zdrowe_ladne_nogi.php

tu napisali ze na zimno moze byc.

Kaska

1. Data: 2005-03-12 19:20:53

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Skakanka" <n...@w...pl> napisał w wiadomości

> http://www.wizaz.pl/poradnik_zdrowe_ladne_nogi.php
>
> tu napisali ze na zimno moze byc.

A o depilatorze nic nie napisali.
Dlaczego depilatora uzywac nie powinno sie?

Magda

Maszynka do depilacji.
krem koloryzujący?
SVR, Hydracuivre Creme