krem koloryzujący?

1. Data: 2005-03-10 07:27:15

Temat: krem koloryzujący?
Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

czy isnieje krem koloryzujący podobny do Lumines Vichy? Co prawda uwielbiam
ten krem ale uzywam go juz od póltora roku i chciałabym wypróbować coś
nowego. Zaznaczam, że nie chodzi mi o podkład tylko krem koloryzujący. Będę
wdzięczna za pomoc.

pozdrawiam
Satine_

1. Data: 2005-03-10 07:46:02

Temat: Re: krem koloryzujący?
Od: "Joanna Pawlus" <a...@...stopce> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> ten krem ale uzywam go juz od póltora roku i chciałabym wypróbować coś
> nowego. Zaznaczam, że nie chodzi mi o podkład tylko krem koloryzujący.

Nie znam tego kremu Vichy, ale ostatnio trochę pisałyśmy tu o rewelacyjnym,
moim zdaniem, kremie koloryzującym, którego pełna nazwa brzmi:

Estee Lauder DayWear Plus Anti-Oxidant Moisturizer SPF 15 Sheer Tint Release
Formula. :))

W skócie - koloryzujący Daywear. Ochrona, nawilżenie, filtry UV + piękny
kolorek. Ale nie nadaje się dla osób z tłustą cerą oraz bardzo bladolicych
(jest jeden odcień). Ja jestem zachwycona.
Jeśli chcesz poczytać o nim więcej, to była o nim mowa w wątku
zapoczątkowanym przez Hafsę, z galopującymi suchotami w tytule. Polecam
poprosić o próbkę w jakiejś Sephorze i wypróbować.

--
best regards
Asia/niedzielka/Jona [wroclaw]

1. Data: 2005-03-10 18:41:36

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> [...]
> wypróbować coś nowego. Zaznaczam, że nie chodzi mi o podkład tylko
> krem koloryzujący. Będę wdzięczna za pomoc.

YSL Teint de Jour (Tinted Matt Moisturizer).

--
JoP

1. Data: 2005-03-10 18:45:46

Od: "Ania" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo dziekuję! poprosze o próbki w Sephorze.

Chodziło mi oczywiście o Lumineuse - Vichy.

pozdrawiam
Satine_

1. Data: 2005-03-15 14:07:29

Od: "SIMON" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

nieznam takiego kremu

1. Data: 2005-03-15 15:18:31

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

SIMON <s...@v...pl> napisał(a):

> nieznam takiego kremu

I jest to problem takiej wagi, że musisz o tym oznajmić całej grupie
dyskusyjnej, w dodatku toppostując?

JoP

SVR, Hydracuivre Creme
jakie dokumenty do porad?