dfh

1. Data: 2003-01-05 16:19:07

Temat: dfh
Od: <o...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Dziękuje, że zainteresowałes/aś się moją ofertą. Zarabiaj z firmą, która
zajmuje się wysyłaniem e-maili reklamowych oraz przeprowadzaniem ankiet.
Dzielą się zyskami, więc za każdy e-mail, który dostaniesz i ankietę, którą
wypełnisz płacą Tobie! Pieniądze dostajesz też za osoby polecone przez
Ciebie i też za osoby, które tamte osoby polecą i te które tamte z kolei
polecą - tak do czwartego poziomu! Można sobie powypełniać ankiety i przy
tym troche grosza dostać. No i jeszcze są konkursy. Jeśli będziesz mieć
jakiekolwiek pytania pisz śmiało postaram się odpowiedzieć.

1. Data: 2003-01-05 17:16:21

Temat: Re: dfh
Od: Andrzej Lewandowski <l...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jan 2003 17:19:07 +0100, <o...@p...com.pl> wrote:

> [...]
>Dzielą się zyskami, więc za każdy e-mail, który dostaniesz i ankietę, którą

Proponuje sie dolaczyc:

Ja juz wyslalem.

A.L.

CHAT !!!
Poszukuję par z dzieckiem do 1 roku życia...
Nie ma takiego czegos jak IQ- moja teza
[ot] przepraszam- ksiazka
Co dalej?