Co dalej?

1. Data: 2003-01-05 12:35:44

Temat: Co dalej?
Od: "Adam Wawrzyniak" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Kurcze, nie wiem czy was nie zanudze tym postem, ale coz, skoro juz sie
zdecydowalem to go napisze...
Moze zaczne od poczatku, mam 23, no juz w zasadzie 24 lata, skonczone studia
(choc jeszcze ucze sie zaocznie), mam w tych ciezkich czasach prace, (choc
marnie platna, ale mam), niby wszystko wyglada OK, calkiem ladnie, caly czas
bylem wrecz niepoprawnym optymista, ale teraz coraz badziej mi to
przechodzi... nie wiem co bedzie dalej, zycie jest jakies dziwne, powoli
ucieka mi jego sens, cholera nie wiem co sie ze mna dzieje, coraz czesciej
sobie cos postanawiam, (zeby sie wreczcie porzadnie wziasc za angielski, czy
mniej pic) i nic z tego. Acha male wyjasnienie, nie mam zadnego ploblemu
alkoholowego, poprostu lubie raz po raz dzibnac sobie piwko wieczorem,
niestety ostatnio to staje sie prawie norma... przykre... ale prawdziwe...
Nawiazyjac do wczesniejszej wypowiedzi, nie wiem to kad to prowadzi? po co?
co dalej? jak dotad myslalem ze moze warto choc dla tej drugiej polowki...
ale z nia tez sprawa powoli robi sie przegrana, poprostu ile mozna szukac
tej jedynej? nie wiem, nie wiem do kad to prowadzi... Czesto czytuje ta
grupe, wiec musze dodac, zeby potem nie bylo, ze nie mam zadnych mysli
samobojczych, poprstu nie wiem juz nic....

nie wiem jak sie podpisac, albo nie wiem czy opdis jest potrzebny? po co ?

adam wawrzyniak

1. Data: 2003-01-05 15:56:05

Temat: Re: Co dalej?
Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Adam Wawrzyniak:
> ... nie wiem czy opdis jest potrzebny? po co ?

Zycie na studiach i zycie czlowieka pracujacego to
praktycznie dwa rozne swiaty.
Im szybciej zapomnisz o starym, tym szybciej i latwiej
odnajdziesz sie w nowym.

BTW znana sprawa. :)

Ten nadmiar piwa to ze strachu przed nowym pewnie? ;)
Nie ma sie czego obawiac. W nowym swiecie jest ogolnie
znacznie fajniej niz w tym starym. Nie musisz wierzyc
we wszystkie sensacyjne doniesienia na ten temat. :)

Co prawda jest inaczej niz bylo kiedys-tam, ale Ciebie
to wali bo nawet nie pamietasz jak bylo kiedys-tam, wiec
opinie wiecznie niezadowolonych malkontentow ktorym
nigdy nikt nie dogodzil mozesz se spokojnie darowac. :)

Konczysz studia, wiec masz spory potencjal.
Czym sie tu martwic? :)

Czarek

1. Data: 2003-01-05 16:02:54

Od: "zzzb" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie ciekawy moment zycia,mam 18 lat i nigdy nie chcialbym stwierdzic ze juz
nie mam celow,nadziei.Pozatym czy tylko ja widze analogie z Dniem swira"
rownie przygnebiającym!?!
Użytkownik Adam Wawrzyniak <n...@n...com> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:av991a$jo6$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2003-01-05 21:25:57

Od: "Dominik Poslo Gabryelewicz" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Adam Wawrzyniak:
>
> Zycie na studiach i zycie czlowieka pracujacego to
> praktycznie dwa rozne swiaty.
> Im szybciej zapomnisz o starym, tym szybciej i latwiej
> odnajdziesz sie w nowym.

Dokladnie, ja mialem podobnie po LO, jak
ruszylem na podboj UAM:)..
I rada jest dobra.
Tzn. nie tyle zapomnisz, co przestaniesz
myslec o starym...

--
pozdrawiam, Poslo
-=Carpe Diem=-

1. Data: 2003-01-07 10:08:39

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Dominik:
> ... nie tyle zapomnisz, co przestaniesz
> myslec o starym...

Taaa... chodzi o 'przestawienie' sie na zbior nowych
uwarunkowan.

Co prawda nie wiem jak bardzo autor utozsamia sie
obecnie z zyciem studenta, a w jakim - z pracownikiem,
ale odnioslem wrazenie ze stoi w obliczu utraty tej
swojej studenckosci. :))

A to przeciez nic strasznego, tak ogolnie, o ile dobrze
pamietam.

Heh, mnie to 'przestawianie sie' zajelo zbyt duzo czasu
jednak... Teraz jak o tym mysle to nie rozumiem czemu
to wlasciwie mialo ew. sluzyc.
No ale ja skonczylem studia w ubieglym wieku. ;)

Czarek

teoria gier
Psycholgia -> Socjologia = ktoś się przenosił ?
Szybkie czytanie - wodzenie wskaźnikiem
Blędy spostrzegania i wynikające z tego pułapki umysłu
Poradźcie coś