dieta optymalna

1. Data: 2004-03-30 20:10:42

Temat: dieta optymalna
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Chciałbym polecić Państwu zasady odżywiania Sai Baby (to taki hindus, mieszka w
środkowych Indiach i jest nieznośnie mądry...)
1. 2 posiłki dziennie o stałych porach
2. pomiędzy posiłkami pić jedynie wodę bez gazu
3. w zasadzie jeść wszystko na surowo, nie gotować, nie smażyć
4. bez mięsa, ale też bez ryb i jajek (zanieczyszczają organizm)
5. owoce do południa, nie jeść nic po godz. 18:00
6. żadnych używek, tzn. ani kawy ani herbaty ani alkoholu; nie słodzić
7. żołądek powinien być wypełniony w połowie jedzeniem, w 1/4 wodą, w 1/4 pusty
8. szczególnie zalecane: orzechy, owoce, mleko
9. jeden dzień w tygodniu post - tylko woda
Jest to tzw. dieta sattwiczna.

J.

1. Data: 2004-03-30 20:21:24

Temat: Re: dieta optymalna
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 30 Mar 2004 22:10:42 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Janek*, w wiadomości
news:<2c43.00000a1f.4069d441@newsgate.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Dzień dobry,
> Chciałbym polecić Państwu zasady odżywiania Sai Baby (to taki hindus, mieszka w
> środkowych Indiach i jest nieznośnie mądry...)

NTG
FUT pl.misc.dieta
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-03-30 20:26:34

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Janek napisal(a):

> [...]
>8. szczególnie zalecane: orzechy, owoce, mleko
>9. jeden dzień w tygodniu post - tylko woda

Ale tak sie sklada, ze mieszkamy w zupelnie innym klimacie.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2004-03-31 07:08:02

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

===
Kiedy ten mądrala dożyje 120 lat, rozważę tą dietę. Ale myślę, że
długowieczni Japończycy nie byliby zachwyceni odrzuceniem ryb. Oni dożywają
takiego wieku.

waldek
===

1. Data: 2004-03-31 07:51:32

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał
> [...]
pusty
> 8. szczególnie zalecane: orzechy, owoce, mleko
> 9. jeden dzień w tygodniu post - tylko woda

To jest dieta dla zebrakow w Indiach i dla nich jest z pewnoscia bardzo
pozyteczna.

1. Data: 2004-03-31 08:27:11

Od: "Iwona" <i...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek ( d...@p...onet.pl ) napisał:
> [...]
> pusty 8. szczególnie zalecane: orzechy, owoce, mleko
> 9. jeden dzień w tygodniu post - tylko woda

Dlaczego "optymalna"? Ja bym na takim jedzeniu po tygodniu "odjechała"...
Surowe...(!) bez mięsa...(!) ryb...(!) jajek...(!) Same owoce? orzechy?
mleko? woda?...

Iwona

1. Data: 2004-03-31 08:53:12

Od: Shrek <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janek wrote:

> [...]
> 8. szczególnie zalecane: orzechy, owoce, mleko
> 9. jeden dzień w tygodniu post - tylko woda

Ja znam bardziej optymalna diete:
1. Nic nie jesc
2. Nic nie pic
3. Nie oddychac
Jaka zdrowa :D
Sam nie wiem co gorsze - fanatyzm religijny, czy zywieniowy, no ale
chyba ten ostatni jest tez swego rodzaju religia, wiec na jedno wychodzi.
Pozdr.,
Shrek

365 Obiadów
przepis na ciasto do szarlotki-poszukuje
Palcówka
120-180 stopni w mikrofali?
suszarka do warzyw itp. czy warto?