dieta przy celiakii

1. Data: 2002-07-18 08:59:18

Temat: dieta przy celiakii
Od: GosiaH <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich pierwszy raz na grupie.
może mi ktoś z Was podać linki lub namiary na książki dotyczące diety
dzieci z celiakią?

Przy okazji, jak już tu wpadłam, to podzielę się moimi
spostrzeżeniami: podpatruję tę grupę już parę tygodni i muszę
zauważyć, że od momentu jej powstania (a wtedy stosowałam dietę
Diamondów i byłam żywo zainteresowana tematem) zmieniło się na lepsze
to, że nie ma już tu tylko i wyłącznie TWA zwolenników DO.

Nie widzę tu osób, które stosują/stosowały dietę Diamondów lub jej
odmiany, ale ja bym z chęcią wymieniła doświadczenia.
Z moich obserwacji: zaczęłam stosować dDiam (dla skrócenia zapisu
pozwolę sobie) jak mnie po 9miesiącach karmienia piersią i wbrew
wszelkim opowieściom jak to się chudnie wtedy wkurzył mój ciężar
właściwy ciała ;-) znaczy, nawet na golasa i na czczo waga wahała się
w okolicach 70kg znacznie ją przekraczając.
Schudłam do 63kg, karmiłam dziecko z powodzeniem jeszcze wiele
miesięcy i to uważam za swój sukces.
To tyle wstępem
Zapraszam do pogadania a Wam komunikuję, że będę sobie taką przydatną
(zwłaszcza kobiecie) grupę podpatrywać, a może jeszcze się kiedyś
udzielę ;-)

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

2. Data: 2002-07-18 13:12:09

Temat: Re OT: dieta przy celiakii
Od: "m" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Diamondów i byłam żywo zainteresowana tematem) zmieniło się na lepsze
> to, że nie ma już tu tylko i wyłącznie TWA zwolenników DO.

sa na wakacjach
pozdrawiam serdecznie
magda

3. Data: 2002-07-18 17:40:06

Temat: Re: Re OT: dieta przy celiakii
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> sa na wakacjach

Nie wszyscy :)
Pisanie jednak na tę grupę, to przeważnie strata czasu.

Pozdrawiam
Leszek

4. Data: 2002-07-18 17:41:31

Temat: Re: dieta przy celiakii
Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dzieci z celiakią?
>
> Schudłam do 63kg, karmiłam dziecko z powodzeniem jeszcze wiele

Czy to Twoje dziecko ma celiaklię?

Pozdrawiam
Leszek

5. Data: 2002-07-19 09:33:57

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński wrote:
> Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Czy to Twoje dziecko ma celiaklię?

Nie, dlaczego tak wnioskujesz?

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

6. Data: 2002-07-19 15:50:44

Od: "Offelia" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie, dlaczego tak wnioskujesz?

LOL ;)

Sandra

7. Data: 2002-07-19 22:48:20

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GosiaH" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Nie, dlaczego tak wnioskujesz?

Tylko się zapytałem. Nic nie wnioskuję.

Pozdrawiam
Leszek

8. Data: 2002-07-21 21:26:46

Od: "Monika B-W" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Witam wszystkich pierwszy raz na grupie.
> może mi ktoś z Was podać linki lub namiary na książki dotyczące

Polecam rewelacyjna ksiazke:
"Moje dziecko jest na diecie" Monika Beck-Pietrzak
Mozna kupic w internecie, nei pamietam gdzie (jest na pewno u
proszynskich)

:-) M.

9. Data: 2002-07-22 06:29:16

Od: "GosiaH" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Monika B-W wrote:
> [...]
> "Moje dziecko jest na diecie" Monika Beck-Pietrzak
> Mozna kupic w internecie, nei pamietam gdzie (jest na pewno u

Dzięki.
To jest dziecko mojej siostry, pewnie zakupi tę książkę, skoro potrafi
już wypiekać _jadalny_ chleb dla dziecka (a trzeba było widzieć
początki ;-)).
Bardziej zależało mi na adresach, ale cóż.

--
Pozdrawiam z Krakowa
GosiaH

POMOCY