dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?

1. Data: 2009-08-17 15:39:20

Temat: dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Pieklem chleb na zakwasie, wedlug dobrego i sprawdzonego przepisu,
niestety chleb ma biala i twarda skorupe, wiecie moze dlaczego? na
zdjeciach jak ogladalem byl brazowy ...

pozdrawiam,
R.M.

2. Data: 2009-08-17 20:38:09

Temat: Re: dlaczego chleb na zakwasie ma biala skorupe?
Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.08.2009 R.M. <f...@g...com> napisał/a:
> Witam,
> Pieklem chleb na zakwasie, wedlug dobrego i sprawdzonego przepisu,
> niestety chleb ma biala i twarda skorupe, wiecie moze dlaczego? na
> zdjeciach jak ogladalem byl brazowy ...

A jak ustawiony piekarnik?
Ustaw górną i dolną grzałkę, powinien się przyrumienić. A jeśli i to nie
pomaga, przed wyjęciem grillem chlebek potraktuj, tylko z uczuciem, coby
nie spalić. A potem jak już rumiany, wyjmij i pędzelkiem z wodą obficie
posmaruj, zrobi się śliczna glazura.

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia

3. Data: 2009-08-19 01:41:58

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "szadok" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Spryskaj go przed pieczeniem i w pierwszych minutach pieczenia

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

4. Data: 2009-08-20 06:06:46

Od: "R.M." <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan Werbiński wrote:

> Spryskaj go przed pieczeniem i w pierwszych minutach pieczenia

a nie trzeba czasami jajkiem smarowac?

5. Data: 2009-08-20 20:41:31

Od: Jan Werbiński <j...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.M." <f...@g...com> napisał w wiadomości

> a nie trzeba czasami jajkiem smarowac?

Spryskaj wodą jak napisałem, a jak spryskasz po pieczeniu to jeszcze
otrzymasz błyszczącą i chrupiącą.

6. Data: 2009-08-21 03:11:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pieklem chleb na zakwasie, wedlug dobrego i sprawdzonego przepisu,
> niestety chleb ma biala i twarda skorupe, wiecie moze dlaczego? na

Pod koniec pieczenia spryskaj powierzchnię chleba wodą z cukrem i wsuń
spowrotem do piekarnika. Temperarura pieczenia to 160 stopni, możesz pod
koniec podnieć na 170- 180 na jakieś 10 min.

7. Data: 2009-08-22 10:49:14

Od: szadok <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 21.08.2009 Panslavista <p...@w...pl> napisał/a:

> Pod koniec pieczenia spryskaj powierzchnię chleba wodą z cukrem i wsuń
> spowrotem do piekarnika. Temperarura pieczenia to 160 stopni, możesz pod
> koniec podnieć na 170- 180 na jakieś 10 min.

A ja nie polecam dodatku cukru. Słodkawy posmak jest wyraźnie wyczuwalny
w skórce. I wyjątkowo nienaturalny. Wiem, bo próbowałem takiej metody.
BTW: ja piekę chleb 180 - 200 a chwilami nawet i więcej jak chcę właśnie
przyrumienić.

pzdr, szadok
--
'To jest cnota nad cnotami - trzymać język za zębami'
śp. babcia
ANTYSPAM:usuń cyfry z adresu mail

BURAKI
Jak to jest z cukrem żelującym