dlaczego kontrast tak bardzo boli?

1. Data: 2005-06-27 16:57:46

Temat: dlaczego kontrast tak bardzo boli?
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy zawsze wlewanie kontrastu powoduje tak duzy bol, uczucie, ze sie zaraz
zemdleje?

2. Data: 2005-06-27 17:13:36

Temat: Re: dlaczego kontrast tak bardzo boli?
Od: Cathleen <c...@i...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 27 Jun 2005 18:57:46 +0200, taora napisał(a):

> czy zawsze wlewanie kontrastu powoduje tak duzy bol, uczucie, ze sie zaraz
> zemdleje?

Jeżeli masz na myśli HSG, to może być tak, gdy istnieją problemy z
przechodzeniem kontrastu.

--
/\/\ Pozdrawiam, Cathleen H.
=(~.~=) [gg: 1832817] [icq: 345347435]
| \ http://cathleen.freeserverhost.com
(__)_) /Odpowiadając na priv usuń invalid/

3. Data: 2005-06-27 17:38:32

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cathleen" <c...@i...gazeta.pl> napisał w wiadomości
..

> Jeżeli masz na myśli HSG, to może być tak, gdy istnieją problemy z
> przechodzeniem kontrastu.

nie, chodzi mi o kontrast nerki, do zyly

4. Data: 2005-06-28 06:02:58

Od: "vamo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

pewnie to kwestia indywidualna
bo ja nie czulem absolutnie nic, no poza wkluciem

vamo
--
Stirlitz się zamyślił.
Spodobało mu się to, więc zamyślił sie jeszcze raz.

5. Data: 2005-06-28 06:36:38

Od: "Pawel Lesniak" <p...@t...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "taora" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> czy zawsze wlewanie kontrastu powoduje tak duzy bol, uczucie, ze sie zaraz
> zemdleje?

Ja nie miałem żadnych objawów.

pl

Alergia