badanie BERA (laryngologia)

1. Data: 2005-06-27 17:02:43

Temat: badanie BERA (laryngologia)
Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdy wyjdzie zle, to co to oznacza? ja sie dowiem dopiero za 8 dni... czy to
badanie ma cos wspolnego z blednikiem?

2. Data: 2005-06-28 14:48:15

Temat: Re: badanie BERA (laryngologia)
Od: "logos" <proto(_usun__tO)-...@w...pl@totex> szukaj wiadomości tego autora

"taora" <t...@g...pl> wrote in message
> gdy wyjdzie zle, to co to oznacza? ja sie dowiem dopiero za 8 dni... czy
> badanie ma cos wspolnego z blednikiem?

Ogolnie badanie BERA nalezy do testow wywolanych potencjalow pnia mozgu.
Naturalnie dotyczy ono blednika poniewaz jego celem jest zdiagnozowanie
potencjalnych uszkodzen albo chorob sluchu, slimakowych albo
pozaslimakowych. Nie bede sie rozpisywal jakim innym celom sluzy to badanie.
Zapytam tylko jakie masz problemy ze sluchem?

--
logos

3. Data: 2005-06-28 15:08:15

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "logos" <proto(_usun__tO)-...@w...pl@totex> napisał w
wiadomości news:d9ro4a$1u2s$1@news2.ipartners.pl...

> [...]
badanie.
> Zapytam tylko jakie masz problemy ze sluchem?

zadnychm natomiast uszkodzony blednik w prawym uchu i nadwrazliwosc lewego
(nie moge rozmiawiac przez telefon itp)

dlaczego kontrast tak bardzo boli?
Alergia
rezonans czy tomograf?