dlaczego małe dziewczynki

511. Data: 2010-02-22 12:06:22

Temat: Re: dlaczego małe dziewczynki
Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> O to pytam. Córka wyrobiła sobie Twój pogląd na szachy Twojego męża.

Ja także ją zachęcałam.
A po drugie - mój mąż nie grywa sportowo w szachy już od lat, więc córka
nie miałaby okazji zaobserwować mojego stosunku do tego.

Ewa

512. Data: 2010-02-22 12:06:41

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Trudno Cię zrozumieć, doprawdy. Nie znam słowa "rozumiawszy".
> Znam "rozumiejąc" oraz "zrozumiawszy".
>
> Może dlatego Ty sam nie rozumiesz, co ja piszę - operujemy innymi
> językami.

Jeśli tak niewinna zabawa słowem "rozumieć" naprawdę odbiera Ci zdolność
rozumienia, to współczuję :-)

P.S. I jeszcze coś: Ten podwątek jest świetnym przykładem w jaki sposób
twój udział w dyskusji "w geometryczny sposób zwiększa liczbę postów"
i jak bardzo nie jest to związane z podobnież "głębokimi prowokacjami
intelektualnymi" :-)

513. Data: 2010-02-22 12:09:22

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek pisze:

> He..he, a to wam naplątałem jazdę konną z erotyką, a wy się czepiacie
> XLki...

Twoja zabawna historia niestety nie odegrała w tym wątku zbyt wielkiej
roli. ;)

Ewa

514. Data: 2010-02-22 12:10:31

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> W Usenecie medea <e...@p...fm> tak oto plecie:

> Aleosochozi?

To powyższe oczywiście tyczyło XL.
Teraz już wiadomo ossso?

Ewa

515. Data: 2010-02-22 12:10:38

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

medea wrote:

> Twoja zabawna historia niestety nie odegrała w tym wątku zbyt wielkiej
> roli. ;)

Dokładnie! HOWGH!

Stalker

516. Data: 2010-02-22 12:15:01

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> twój udział w dyskusji "w geometryczny sposób zwiększa liczbę postów"
> i jak bardzo nie jest to związane z podobnież "głębokimi prowokacjami

Otóż to!

Ewa

517. Data: 2010-02-22 12:15:19

Od: Bbjk <b...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Jeśli tak niewinna zabawa słowem "rozumieć" naprawdę odbiera Ci zdolność
> rozumienia, to współczuję :-)

To jest proste: jeśli Kali stosować swoją własną, choć błędną
interpunkcję i ortografię, to jest dobrze ( a nawet świetnie), a jeśli
Ty bawić się słowem, to jest odrażająco i źle.
--
B.

518. Data: 2010-02-22 12:18:04

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Redart" <i...@g...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Autystycy rządzą światem ...
> Nie homosie, nie żydy, nie finansjera - tylko autystycy po prostu.

Autystycy? Przemili, skromni. Najpierw trochę się z nich naśmiewaliśmy. Nie
pamiętam już, jak to się zaczęło- ale dość szybko usiadł z nimi do
szachownicy mistrz krajowy (START Łódź). Dostał błyskawicznego mata(!)- a
chłopaszek mu bardzo skromnie tłumaczył, jakie ruchy były bezsensowne. Ich
opiekun (znał polski) z uśmiechem tłumaczył, że po prostu mistrz go
zlekceważył. Rewanże odbyły się, były już dłuższe, ale żadnego nie wygrali
nasi (z naszej strony ściągnęli posiłki z Warszawy). Słowem: przyjechało 2
dzieciaków z zapyziałego rosyjskiego Iwanowa, skromnych i sympatycznych. Oni
raczej nie zdawali sobie sprawy z tego, że w Polsce szachy tak nisko stoją.
U siebie z mistrzem krajowym zapewne dostali by mata za matem.

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

519. Data: 2010-02-22 12:31:39

Od: "Chiron" <e...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

m.googlegroups.com...
On 22 Lut, 11:15, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Sama? To nie dziwię się, że nie idzie...
>
> Stalker, styl grupowy wymaga umiejętności współpracy :-)
>
> P.S. Może wróć do tańca w parze z Chironem? Jakoś wam szło, wprawdzie
> noty techniczne niewysokie, ale wrażenia artystyczne - bezcenne :-)

Tobie wyraźnie nie idzie bez siostry. Zawsze trochę Cię podciągnie.

Ixi! Nie znęcaj się nad niepełnosprawnym!
:-)

--
Serdecznie pozdrawiam

Chiron

skarb.
- Waldemar Łysiak

siebie
Leopold Staff

520. Data: 2010-02-22 12:36:10

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron wrote:
m.googlegroups.com...

> Tobie wyraźnie nie idzie bez siostry. Zawsze trochę Cię podciągnie.
>

> Ixi! Nie znęcaj się nad niepełnosprawnym!
> :-)

Potrójny radeberger, potrójny tulipan i na koniec Hasselhoff z
hamburgerem. Sędziowie oszaleli i noty zaczynają się od 6.1

Już chyba nikt nie odbierze tej parze złota! :-D

Stalker, co za finezja i gracja! :-)

Umierajaca Europa (Korwin)
Robakks: wszystko ma swoje granice
na dobr rano
POKAZOWKA...
Eutanazja. Re: ile razy nie chcę - jesteś (was: ile razy nie chcę - jesteś)