długi stół

1. Data: 2002-11-05 12:10:19

Temat: długi stół
Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Poradźcie,
Gdzie kupić, obejrzeć ładny, duży (do 3,5m) rozkładany stół do salonu ?
Szukałem na google i gdzie indziej i nic sensownego nie znalazłem a straciłem
sporo czasu.
Jedyna rzecz która nam (z żonką) się podoba to stól firmy Klose dł. 1,60m
rozkładany do 3,40 - jest piękny ale kosztuje 2,700 zł. Dla mnie to przewalona
cena, chyba że się mylę, że stoły tak chodzą ?!!

Aha, najlepiej okolice Ostrowa Wlkp, Kalisza albo Wrocławia.

pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2002-11-05 13:04:00

Temat: Re: długi stół
Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
przewalona
> cena, chyba że się mylę, że stoły tak chodzą ?!!

Mam taki stół i jestem zadowolony.
Kupowałem 2 lata temu, był chyba troszkę tańszy.
A może po prostu tańsza firma.

Stół sperawuje się świetnie, łatwo się rozkłada.

Pozdrowienia

--
Aleksy Kordiukiewicz
mailto:a...@a...com.pl

1. Data: 2002-11-05 13:34:15

Od: s...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki stół i jestem zadowolony.
> Kupowałem 2 lata temu, był chyba troszkę tańszy.
> A może po prostu tańsza firma.
>
> Stół sperawuje się świetnie, łatwo się rozkłada.

a mógłbyś jednak sprawdzić/dowiedzieć się jaka firma, ewentualnie gdzie
kupowałeś ??

pozdrawiam
Grzegorz

1. Data: 2002-11-06 06:55:45

Od: "Aleksy Kordiukiewicz" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a mógłbyś jednak sprawdzić/dowiedzieć się jaka firma, ewentualnie gdzie
> kupowałeś ??

Stół jest firmy KLOSE, bo o nim była mowa.
Kupowałem w Białymstoku, bo tu mieszkam.
A firmy to już nie pamiętam, bo kupowałem meble
prawie do całego domu w wielu firmach.
Chyba to była firma VEGA MEBLE.

Pozdrowienia

--