drzwi do garderoby - nie przesuwne!

1. Data: 2002-11-05 09:20:14

Temat: drzwi do garderoby - nie przesuwne!
Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skąd je wziąć? Takie zwykłe, dwuskrzydłowe, jak do szafy,
łącznie jakieś 1,4m. Wszelkie "systemy zabudowy wnęk" oferują
tylko przesuwne, a ja potrzebuję normalnie otwierane, bo na
jednym skrzydle ma być lustro do korzystania "z zewnątrz". Firma
drzwiowa zaśpiewała taką kwotę, że mi się przykro zrobiło, nawet
po uwzględnieniu ceny samego lustra. No, ale oni liczyli jak za
drzwi do pomieszczenia, a mnie całkowicie satysfakcjonują takie
szafowe. Gdzie szukać?

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-11-05 09:48:27

Temat: Re: drzwi do garderoby - nie przesuwne!
Od: "Wojciech Jakobczyk" <s...@n...email> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> po uwzględnieniu ceny samego lustra. No, ale oni liczyli jak za
> drzwi do pomieszczenia, a mnie całkowicie satysfakcjonują takie

castorama, ikea

wojtek

1. Data: 2002-11-05 09:52:55

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukał w wiadomości <aq81q5$jbq$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> tylko przesuwne, a ja potrzebuję normalnie otwierane, bo na
> jednym skrzydle ma być lustro do korzystania "z zewnątrz".

Nie rozumiem. Przecież w przesuwne można doskonale wstawić
lustro.

Inna sprawa, że przy szerokości 1,40 drzwi przesuwne mocno
ograniczają możliwość zabudowy wnętrza.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-11-05 09:56:37

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> napisał w
wiadomości news:aq81q5$jbq$1@news.tpi.pl...
> Skąd je wziąć? Takie zwykłe, dwuskrzydłowe, jak do szafy,
> łącznie jakieś 1,4m.

W kazdym hipermarkecie budowlanym kupisz takie azurowe drzwiczki a'la
garderoba z hamerykanskiego domu (drewniana rama i poziome nachodzace na
siebie szczebelki) oraz cala kupe akcesoriow od zawiasow sprezynowych (do
wykonania drzwi jak w saloonie z dzikiego zachodu) poczawszy na prowadnicach
do wykonania drzwi lamanych (takich odsuwanych na bok: zasuniete: --
otworzone: /\ ) skonczywszy. Drzwiczki sa albo sosnowe (bardzo tanie, mozna
je pomalowac na co sie chce), albo z MDFu laminowanego bukiem, drogie,
bardzo podatne na uszkodzenie i strasznie wiotkie - nie polecam.
Jesli nie podobaja ci sie azury - zawsze mozesz w stolarni poprosic o
przyciecie odpowiedniej wielkosci plyty laminowanej i o zalaminowanie bokow
listwa PCV, lustro tez mozna samemu wmontowac.
A jesli nie chcesz/nie czujesz sie na silach robic tego samodzielnie - dzwi
nie tylko suwane, ale tez sporo innych ma w swojej ofercie Stanley

J.

1. Data: 2002-11-05 10:11:38

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]dzwi nie tylko suwane, ale tez sporo
> innych ma w swojej ofercie Stanley

Dzięki, sprawdzę.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-11-05 10:19:42

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia <J...@r...art.pl> writes:

> Nie rozumiem. Przecież w przesuwne można doskonale wstawić
> lustro.

Chyba chodzi o taka szafe, ze lustro jest w srodku (na wewnetrznej
powierzchni drzwi) i mozna sie w nim zobaczyc dopiero po otwarciu
skrzydla.

MJ

1. Data: 2002-11-05 10:28:39

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Jankowski wystukał w wiadomości <2...@c...fuw.edu.pl>:

> Chyba chodzi o taka szafe, ze lustro jest w srodku (na wewnetrznej
> powierzchni drzwi) i mozna sie w nim zobaczyc dopiero po otwarciu
> skrzydla.

To trzeba pisać, że się nie chce lustra non-stop, a nie że chce się
lustro działające 'z zewnątrz ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Ja poniosę wszystkie bagaże, a ty tylko mnie (Kiwaczek)

1. Data: 2002-11-05 10:36:52

Od: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<aq81q5$jbq$1@news.tpi.pl>:

> Nie rozumiem. Przecież w przesuwne można doskonale
> wstawić lustro.

Już wyjaśniam: do garderoby wchodzi się z sypialni. Ponieważ w
garderobie raczej trudno o dzienne światło, swobodę ruchów itp.
dyrdymałki, stanowisko do korzystania z lustra ma być w
sypialni. A ponieważ lustro w sypialni tak w ogóle mnie
denerwuje, jedynym wyjściem wydaje mi się umieszczenie go na
"lewej" stronie drzwi, co daje możliwość schowania go, kiedy nie
jest potrzebne. A w tym wypadku drzwi przesuwne niespecjalnie
się sprawdzają :)

Zastanawiałam się nad samodzielnym zmajstrowaniem drzwi ze
zwykłej płyty meblowej (w żadnym wypadku _nie_ ażurowych :), ale
musiałyby być zamontowane do ścianek, a oscieżnice i cała reszta
tego majdanu to już trochę za dużo jak na mnie. Z drugiej strony
samo skrzydło, wykonane jako prawdziwe drzwi wejściowe z
wszystkimi szykanami, ma cenę cokolwiek zaporową i mimo
rozlicznych zalet (np. dopasowania do 2 pozostałych par drzwi w
pomieszczeniu) mam w tej kwestii pewne opory.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2002-11-05 12:02:00

Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wystukała w wiadomości <aq869r$qqi$1@news.tpi.pl>:

> [...]
> rozlicznych zalet (np. dopasowania do 2 pozostałych par drzwi w
> pomieszczeniu) mam w tej kwestii pewne opory.

A zwykły stolarz meblowy?

Zamówić u niego drzwi z jakiedoś drzewna i ościeżnice, a żeby nie gryzły
się z resztą wystroju można pomalować na kolor ścian i zrobić tylko
dyskretne uchwyty do otwierania.

Albo wprost przeciwnie - potraktować silnym akcentem kolorystycznym.

Wybór należy do Ciebie.

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--
.__.'| ....................................................
.. |'.__.
Il porcupino nil sodomy est (Panowie i Damy)

1. Data: 2002-11-05 12:46:08

Od: Malgorzata Krzyzaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 5 Nov 2002 11:36:52 +0100, przyszła do mnie
wiadomość od <a...@w...pl> i powiedziała:

> [...]
> "lewej" stronie drzwi, co daje możliwość schowania go, kiedy nie
> jest potrzebne. A w tym wypadku drzwi przesuwne niespecjalnie

Trzyczęściowe przesuwne (z redundancją)? Normalnie masz dwie
tafle widoczne, bez lustra. Pomiędzy dodatkowe drzwi z lustrem, które
masz po odsunięciu "zewnętrznych":

1) widać lustro, brak dostępu do szafy

[<----------------> ]
[<-----LUSTRO-----> ]
[ <---------------->]

2) dostęp do szafy, nie ma lustra

[<----------------> ]
[<-----LUSTRO-----> ]
[<----------------> ]

3) szafa zamknieta, nie ma lustra

[ <---------------->]
[<-----LUSTRO-----> ]
[<----------------> ]

Wady - jedna prowadnica więcej, nie ma dostępu do szafy i lustra
jednocześnie.

Zuzanka

--
Małgorzata "Zuzanka" Krzyżaniak ^. .^ http://3585760830/~zuzanka/
= Y =

zelazko - czyszczenie
wkrętarka akumulatorowa
duża ulga budowlana, a sprzedaż mieszkania
Pensjonat na sprzedaż - w Szklarskiej Porębie
panele drewniane - co polecacie?