panele drewniane - co polecacie?

1. Data: 2002-11-04 13:35:13

Temat: panele drewniane - co polecacie?
Od: "Bar-nab" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam ,
wiem, ze ten temat sie pojawia czesto, ale moje pytanie brzmi:
ktora firma robi panele drewnianie (trzy warstwy DREWNA klejonego), ktorych
nie trzeba dodatkowo lakierowac po położeniu? Chodzi mi o cos podobnego do
deski barlinieckiej lub tej z Wołomina. Po przejechaniu paznokciem po Barl
inku zostają niestety rysy ;-( Mozecie cos polecic?
Bar-nab

1. Data: 2002-11-04 16:59:49

Temat: Re: panele drewniane - co polecacie?
Od: newbie <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Widzialem w Castoramie takie panele drewniane firmy VOX - nie wiem co to
itd., ale podobalo mi sie bardzo - zwlaszcza ze wystepuja w kolorze jak
meble Scanwood ( bielone drewno )
Pozdrawiam

Lodówka Gorejne HZS 1851-Sprzedam
[WAW] piętrowe łóżko