wkrętarka akumulatorowa

1. Data: 2002-11-04 20:36:00

Temat: wkrętarka akumulatorowa
Od: "˙`˘°Wełrzaspym d'Keskese Komarmuchęukąse°˘´˙" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Przymierzam się do zakupu wkrętarki i nie wiem na co zwrócić uwagę. Ceny
wahają się od 60 (jakaś Toya or samtin) do 200 zł (Bosch). Podobnie napięcia
od 8,2 do 14,4 V. Co do mocy to nie zabardzo mogę się tych informacji
doczytać w ofertach supermarketów.

Jest mi potrzebna do prac domowych (GK, boazeria itp.) i nie potrzebuję
udaru.
Dzięki z góry za wasze sugestie i opisy doświadczeń.

˙`˘°\X/°ˇ´˙ WëŁrZäSPym CäJimë RimSäTZ | GG#4655285 | w...@w...pl

Gwałt jest niemożliwy! Kobieta z podniesiono spódnico biegnie szybciej niż
mężczyzna z opuszczonymi spodniami.

1. Data: 2002-11-04 20:57:59

Temat: Re: wkrętarka akumulatorowa
Od: "Michał Kiełpiński" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "˙`˘°Wełrzaspym d'Keskese Komarmuchęukąse°˘´˙" <w...@w...pl>
napisał w wiadomości news:aq6lng$q0s$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
napięcia
> od 8,2 do 14,4 V. Co do mocy to nie zabardzo mogę się tych informacji

Nie ma co szaleć z napięciami (czas się wydłuża, czasem obroty rosną, ale i
ciężar się zwiększa).
Zwróć uwagę czy w komplecie jest drugi akumulator i czy ładowarka ładuje w
sensownym czasie (np.: 1-2 godz.).
Do domowych zastosowań Skill, Bosch czy B&D wystarczy do 300zł.
MK

1. Data: 2002-11-04 21:36:09

Od: "˙`˘°Wełrzaspym d'Keskese Komarmuchęukąse°˘´˙" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzieś z n...@d...pl wydobył się taki oto dźwięk:

> Nie ma co szaleć z napięciami (czas się wydłuża, czasem obroty rosną,
> ale i ciężar się zwiększa).
> Zwróć uwagę czy w komplecie jest drugi akumulator i czy ładowarka
> ładuje w sensownym czasie (np.: 1-2 godz.).

Cenne uwagi. Na dużych obrotach mi nie zależy, raczej na mocy. Żeby tak bez
problemu wkręcić się do końca w np. w płyty GK 2x25 mm i do drewna.

> Do domowych zastosowań Skill, Bosch czy B&D wystarczy do 300zł.

Do 300? Drogo... Wiem, że cena czasami przekłada się na jakość ale zapytam
odwrotnie: Czy znasz może coś tańszego co jest równie dobre?

1. Data: 2002-11-05 05:45:26

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:aq6p88$ual$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
>
> Do 300? Drogo... Wiem, że cena czasami przekłada się na jakość ale zapytam
> odwrotnie: Czy znasz może coś tańszego co jest równie dobre?

Też się przymierzam do kupna i może podam Ci co znalazłem. Nie interesują
mnie "marki" typu Toya, Topex, Horrnet (czy jakoś tak), tu jakość zależy od
szczęścia, czasami padają na drugi dzień inny egzemplarz działa parę lat, a
reklamacja na gwarancji są często problemy ... Ogólnie w miarę możliwości
kupuje rzeczy markowe.
A więc co znalazłem :
Skil to jest tak naprawdę Bosch - tylko dla mniej zamożnych majsterkowiczów
Skil 9.6V - 129zł. - OBI, Practiker
Skil 12V - 149zł. - j.w.
Bosch PSR960 (9.6V) - 199 zł. - j.w.
Bosch PSR96 (9.6V) - 299 zł. - Practicer
Bosch PSR9.6VE-2 (9.6V) - 439 zł. - j.w.
Bosch PSR12VE-2 (9.6V) - 479 zł. - j.w.
B&D 9.6 lub 12V chyba coś blisko 300 zł.

Czasami warto się uzbroić w cierpliwość i czekać na jakieś ekstra promocje.
Ja np. wstrzymałem się z zakupem wyrzynarki nie dawno w OBI była ekstra
promocja wyrzynarki Bosch (może jeszcze jest ta promocja) model PST 650E,
czyli model nieco lepszy od standardowych, ze sterowaniem elektronicznym,
systemem SDS itp. i najtaniej jak widziałem to był w cenie 318 zł., a w
promocji był (jest ?) za 229zł.

Pozdrawiam.

1. Data: 2002-11-05 06:31:59

Od: "Jarek" <jaroslaw.grzelakNO SPAM@pgnig.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Do domowych zastosowań Skill, Bosch czy B&D wystarczy do 300zł.
> MK

czesc
chyba troche przesadzasz. za 300 zl? nie widzisz, ze kol. Wełrza...(nawet
tego przeczytac nie potrafie ;) szuka czegos tanszego? w/g mnie do domu
wystarczy sprzet do 150 zl (jakis skil czy b&d). ja mam toye i nie narzekam,
a naprawde zrobila swoje. jak padnie to bedzie mi jej szkoda tylko z
sentymentu, ze tak dobrze sie spisywala (kupie druga taka sama :)
pozdrowka
Jarek

1. Data: 2002-11-05 07:16:21

Od: "Gregorus" <g...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jarek" <jaroslaw.grzelakNO SPAM@pgnig.pl> napisał w wiadomości

> [...]
narzekam,
> a naprawde zrobila swoje. jak padnie to bedzie mi jej szkoda tylko z

O wlasnie.. ja tez kupilem Toye.. (hehe cale 60 zl) a zdazyla juz obsluzyc
montowanie
podbitki na calym dachu, montaz sufitow podwieszanych w calem domu i o dziwo
wciaz chodzi..... Tez nie wierze tej marce, ale za 300 zl to sobie moge
kupic 5
tych wkretakow (tak nawiasem mowiac jakim cudem oplaca im sie sprzedawac
cos za 60 zl, jesli dodatkowy akumulator to cena kolo 30zl :)))) ).
Pozdrawiam,
Grzegorz

1. Data: 2002-11-05 07:22:38

Od: "Rajki" <D...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> tu jakość zależy od
> szczęścia, czasami padają na drugi dzień inny egzemplarz działa parę lat,

Właśnie parę dni temu kupiłem wiertarkę jakiegoś Pegasusa za 36 zł w Auchan,
bo miałem do zrobienia 20 kilka otworów przez całą ceglaną ścianę. Zacząłem
wiercić i po kilkunastu otworach zadymiło i zaiskrzyło się ze środka, jakby
coś się rozsypało (pierwszy raz widziałem na żywo takie efekty, było na co
popatrzeć). Dzisiaj pójdę kupię następną, a tą dam do reklamacji.
"Na codzień" używam kilkuletniego Boscha, ale wiem, że nawet jak kupię
trzeciego Pegasusa to i tak będzie mi się to opłacało, gdybym miał naprawiać
boscha, albo kupić nowego.

To jako ciekawostka. A nawiązując do tematu: czasem (ale tylko czasem)
opłaca się kupić najtańsze badziewie, a do normalnego domowego urzytku,
powinien wystarczyć sprzęt średniej klasy, bez przesady.

1. Data: 2002-11-05 07:40:43

Od: "Sebastian \(Poczta - e-mail\)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dziwo
> wciaz chodzi..... Tez nie wierze tej marce, ale za 300 zl to sobie moge

To akurat miałeś szczęście (patrz choćby post "Rajki"), ale może się okazać,
że po kupionej 5-tej sztuce zastanowisz się jednak czy nie lepiej byłoby
kupić markowego sprzętu. Mam znajomego który kupił 3-cią wiertarkę (jakieś
Toye, Toptools itp., w ciągu chyba kilkunastu miesięcy) i za 4-tym razem
wreście i tak kupił Boscha (w promocji za cos ok. 140 zł. - a więc też
niedrogo). I narazie działa ...

> tych wkretakow (tak nawiasem mowiac jakim cudem oplaca im sie sprzedawac
> cos za 60 zl, jesli dodatkowy akumulator to cena kolo 30zl :)))) ).
> Pozdrawiam,
> Grzegorz

Tak samo jak np. wkrętarka Boscha, gdzie wkrętarka kosztuje np. 300 zł., a
akumulator ok. 150zł. ...
Albo jeszcze lepszy przykład (tylko z innej dziedziny) : drukarka HP w cenie
220 zł. z dwoma tuszami w komplecie, które osobno kosztują razem ok. 180-200
zł.

1. Data: 2002-11-05 07:51:12

Od: "Jarek" <jaroslaw.grzelakNO SPAM@pgnig.pl> szukaj wiadomości tego autora

> O wlasnie.. ja tez kupilem Toye.. (hehe cale 60 zl)

kurcze, przeplacilem. ja dalem 63 :(

a zdazyla juz obsluzyc
> montowanie
> podbitki na calym dachu, montaz sufitow podwieszanych w calem domu i o
dziwo
> wciaz chodzi..... Tez nie wierze tej marce,

moja oczyscilem ok. 40 slupkow ogrodzeniowych, nawiercilem kupe otworow w
stali i drewnie, pozyczalem wojkowi i nadal dziala :) tez wole lepsiejsze
marki, ale stwierdzilem, ze wkretak i tak jest do "delikatnych" prac, wiec
zaryzykowalem

ale za 300 zl to sobie moge
> kupic 5
> tych wkretakow (tak nawiasem mowiac jakim cudem oplaca im sie sprzedawac
> cos za 60 zl, jesli dodatkowy akumulator to cena kolo 30zl :)))) ).

a co powiesz na to, ze w selgrosie (wawa) ostatnio sprzedawali wiertarki
500W rennei (czy cos) po 19,95 :)))
pozdrowka
Jarek

1. Data: 2002-11-05 08:14:35

Od: "Dry" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> coś się rozsypało (pierwszy raz widziałem na żywo takie efekty, było na co
> popatrzeć). Dzisiaj pójdę kupię następną, a tą dam do reklamacji.

Ja kupiłem szlifierke oscylacyjną za 29,90 w makro też pegasusa, działałem
nią tydzieńbez przerwy praktycznie i cały czas mnie dziwiło że jeszcze
działa, jednym słowem udało się :)

Dry

duża ulga budowlana, a sprzedaż mieszkania
Pensjonat na sprzedaż - w Szklarskiej Porębie
panele drewniane - co polecacie?
Lodówka Gorejne HZS 1851-Sprzedam
[WAW] piętrowe łóżko