do Białostoczanek

1. Data: 2003-04-15 14:36:35

Temat: do Białostoczanek
Od: "Kasia" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześc
Tu Rzeszów wzywa Białystok
Jadę w tamte okolice w tygodniu poświątecznym 21-26 kwiecień i chętnie bym
się spotkała z Wami . Jeśli planujecie jakies spotkanie w tym czasie dajcie
znać. Jestem pod komputerem do wielkiego piątku a potem to juz tylko
puszcza.
pozdrowienia Kasia -Rzeszów
aha, jak by sie cos wykluło to prosze o dokładne namiary bo nie znam Białego

1. Data: 2003-04-15 14:57:56

Temat: Re: do Białostoczanek
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Najprawdopodobniej 24.04. godz. 16.30 koło kina Pokój. Dobrze zapamiętałam?
Ale szczegóły jeszcze uzgodnimy.
Pozdrawiam
Balbina

1. Data: 2003-04-15 15:19:50

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najprawdopodobniej 24.04. godz. 16.30 koło kina Pokój. Dobrze
zapamiętałam?
> Ale szczegóły jeszcze uzgodnimy.
> Pozdrawiam

Bardzo dobrze Elu zapamiętałaś dokłądnie umówiłyśmy się na czwartek
24.kwietnia pod kinem Pokój najprawdopodobniej o 16.30. Prosiłabym o
potwierdzenie tego terminu Karinę i Justynę no i może Aga się pojawi?? A
Larysa??

Magda

1. Data: 2003-04-15 16:00:27

Od: t...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Magda
>
> Nie wiem czy ta Aga to ja bo ja jestem świeżutka bo dzisiejsza. Ale jeśli to
ja to się nie pojawię bo mam akurat Radę Pedagogiczną w szkole. Więc mogę Wam
tylko życzyć dobrego czasu. Pozdrawiam Aga

1. Data: 2003-04-15 18:54:27

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja to się nie pojawię bo mam akurat Radę Pedagogiczną w szkole. Więc mogę
Wam
> tylko życzyć dobrego czasu. Pozdrawiam Aga

Aga a Ty też jesteś z Białegostoku?? Bo mi chodziło raczej o Agnieszkę zwaną
Agusem :))) ale jak jesteś z Białegostoku to po radzie wpadaj na spotkanie
:)))

Magda

1. Data: 2003-04-16 05:50:25

Od: "Justycja" <j...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja oczywiście też się zgłaszam na spotkanie, tak jak się umawiałyśmy.

Pozdrawiam Justyna K. (Białystok)

1. Data: 2003-04-16 07:08:33

Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Też potwierdzam przybycie.
Dam znać co z Sylwią
Karina

1. Data: 2003-04-18 13:45:20

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawno nie odzywałam się - ale mam egzamin, chorobę dziecka i na spotkaniu
być tez nie mogę...
Larysa

patchwork -mój pierwszy
Malowanie na szkle