do Pan Robakksa

1. Data: 2010-07-06 12:06:37

Temat: do Pan Robakksa
Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan chce uzasadniać prawdziwość. Czy nie jest Pan pewien prawdziwości
tego co Pan mówi, robi i czuje, że potrzebne jest uzasadnianie?

2. Data: 2010-07-06 15:56:13

Temat: Re: do Pan Robakksa
Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Pan chce uzasadniać prawdziwość. Czy nie jest Pan pewien prawdziwości tego co Pan
mówi, robi i
> czuje, że potrzebne jest uzasadnianie?

Napisałeś w wątku Rozmodleni do globcia, że
Dobry Bóg Budda każe robić wiele innych rzeczy, które są wzajemnie
sprzeczne - a ja tylko oczekuję od rozmówców by umieli uzasadniać
prawdziwość swoich samozaprzeczających się bełkotów,
bowiem prawda nie jest sprzeczna. :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości i nie tylko :)

3. Data: 2010-07-06 16:09:31

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-06 17:56, Robakks pisze:

> [...]
> sprzeczne - a ja tylko oczekuję od rozmówców by umieli uzasadniać
> prawdziwość swoich samozaprzeczających się bełkotów,
Wybaczam Panu niezrozumienie. Mówiłem o Bogu zapisanym w naszych sercach
tutaj w środku Europy i nie tylko.

4. Data: 2010-07-06 16:21:34

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek Zawodny" <p...@o...pl>

> Wybaczam Panu niezrozumienie. Mówiłem o Bogu zapisanym w naszych sercach tutaj w
środku Europy i
> nie tylko.

W NASZYCH sercach tutaj w środku Europy jest zapisany Dobry
Bóg Budda, który każe robić wiele różnych rzeczy, które są wzajemnie
sprzeczne np. każe wiernym wyznawcom wierzyć, że nie ma
ani JA, ani nie ma MOJE.
Wybaczam Ci, że czytasz moje słowa, które powyżej napisałem. :)
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

5. Data: 2010-07-08 15:14:31

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-08 17:04, Piotrek Zawodny pisze:

> Można pyskować niepersonalnie?
Dlaczego nie mogę wziąć w obronę HSS? Skoro nazywa Pan ją idiotką,
robiąc to podstępnie, włączając ją do pewnej klasy, nie mówiąc
bezpośrednio o niej? Czy to nie jest dokładnie tym, o czym Pan mówi?
Pyskowaniem personalnym, by poniżyć rozmówcę i wbić mu hak z mało
oczekiwanej strony? Jeśli jest to merytoryka, której Pan mi odmawia, to
i ja mam prawo używać wobec Pana takiej samej merytoryki, choć tego nie
robię. Czy to co jedynie Pan umie, to nazywać ludzi nieustannie
idiotami, gdy myślą inaczej niż Pan?

6. Data: 2010-07-08 15:55:20

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek Zawodny" <p...@o...pl>

> [...]
takiej samej
> merytoryki, choć tego nie robię. Czy to co jedynie Pan umie, to nazywać ludzi

Pytam grzecznie anonima " hss" dlaczego orzeka bez uzasadnienia
prawdziwości jakoby w zdaniu: "Życie kończy się śmiercią."
- prawda o życiu była sprzeczna sama ze sobą.
Czy Ty rozumiesz co czytasz miłośniku nieprawdy nazwanej prawda
i skąd się biorą Twoje urojenia personalne?
Czy to efekt prania mózgu samozaprzeczającymi się mantrami
wykrzywionego (łac. curve) pseudobuddyzmu?
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

7. Data: 2010-07-09 06:04:08

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-08 17:42, Robakks pisze:
> Użytkownik "Piotrek Zawodny" <p...@o...pl> napisał w
> wiadomości news:i14pe8$j1g$1@news.onet.pl...

> a) można
> b) nie można
> c) nie wiem
> d) Robakks ma wszy jak ruskie czołgi
> e) inne
>
> Wybierz sobie która odpowiedź Ci aktualnie pasuje.
>
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości i nie tylko :)
Oczywiście nie można i w ten sposób chciałem zwrócić Pana uwagę na
nadmierność słów w zdaniu "człowieku czemu pyskujesz personalnie na mój
temat". Zauważyłem pewną prawidłowość w Pana postach, to dlatego
powiedziałem o mistrzostwie w poniżaniu ludzi, a Pan nazywa to
pyskowaniem personalnym na Pana temat.

8. Data: 2010-07-09 06:07:35

Od: Piotrek Zawodny <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-07-08 17:55, Robakks pisze:
> [...]
> i skąd się biorą Twoje urojenia personalne?
> Czy to efekt prania mózgu samozaprzeczającymi się mantrami
> wykrzywionego (łac. curve) pseudobuddyzmu?
Pan naprawdę nie widzi? Czemu Pan się broni? W postscriptum napisał Pan
wywód o Kreteńczykach i o ludziach którzy nie uzasadniają. Wcześniej to
HSS została przez Pana do takich zaliczona. Po czym Pan osoby
nieuzasadniające zaliczył do miana idiotów. To nie było grzeczne. Proszę
wziąć pod uwagę całość swojej wypowiedzi.

9. Data: 2010-07-09 08:39:10

Od: "Robakks" <r...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
zaliczona. Po czym
> Pan osoby nieuzasadniające zaliczył do miana idiotów. To nie było grzeczne. Proszę

A jak inaczej skłonić rozmówcę do rozwinięcia zaprezentowanych
przemyśleń, skoro prośby nie działają?
To co odbierasz jako "zaliczanie do miana idiotów" jest działaniem
na ambicję. Wielu ludzi nie chcąc być zaliczonymi do idiotów
zreflektuje się i podniesie przyłbicę grając w otwarte karty
i nie chowając głowy w piach przed problemem. :-)
To zachęta do odpowiedzialności za swoje słowa.
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

10. Data: 2010-07-09 09:17:02

Od: "Robakks" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Piotrek Zawodny" <p...@o...pl>

> [...]
w Pana
> postach, to dlatego powiedziałem o mistrzostwie w poniżaniu ludzi, a Pan nazywa to

Istnieje Drogi Piotrku takie prawdopodobieństwo, że za dużo myślisz,
a natłok samozaprzeczających się myśli tworzy w Twojej wyobraźnii
pomięszanie z poplątaniem klasyfikowane jako schizofrenia natręctw.
Czy odnosisz podobne wrażenie gdy czytasz własne teksty?
Robakks
*°"˝'´¨˘`˙.^:;~>¤<×÷-.,˛¸

PS.
Oczywiście, że można pyskować niepersonalnie, a więc nie_wprost.
Podać Ci konkretne przykłady? :-)
szef:
"Panie Piotrze proszę pozbierać te papierki z podłogi"
Piotr:
"Nie będę wyręczał sprzątaczki"
szef:
"Nie pyskuj tylko rób co ci każę, bo wylecisz z pracy"

komentarz:
W tym przykładzie Piotr pyskuje choć nie obrzuca szefa przezwiskami.

Rozmodleni
chcecie nie mieć grzechu?
NA UPAL...
Japonki na nogach