do identyfikacji

1. Data: 2006-05-27 20:31:01

Temat: do identyfikacji
Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam kiedyś taki krzaczek i za nic nie pamietam co to jest
właśnie teraz kwitnie
http://fotogalerie.pl/fotka/2735821148760742606
jeszcze jedno, na kosodrzewinie pojawiły sie piekne ale niepokojace ozdoby,
czy to coś normalnego, czy jakiś szkodnik?
http://fotogalerie.pl/fotka/2735821148760813917
Jak pierwszy raz zobaczyłam ochojnika świerkowego to też mi sie podobał.
Grażyna

2. Data: 2006-05-27 20:49:07

Temat: Re: do identyfikacji
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "agrazka" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> na kosodrzewinie pojawiły sie piekne ale niepokojace ozdoby,
> czy to coś normalnego, czy jakiś szkodnik?
> http://fotogalerie.pl/fotka/2735821148760813917

Bardzo ładne kwiaty:)

Pozdrawiam (uspokajająco), Basia.

--
http://tabaza.sapijaszko.net/

3. Data: 2006-05-27 21:54:48

Od: Piotr Siciarski <p...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

27 May 2006 22:31:01 +0200, na pl.rec.ogrody, agrazka napisał(a):

> Kupiłam kiedyś taki krzaczek i za nic nie pamietam co to jest
> właśnie teraz kwitnie
> http://fotogalerie.pl/fotka/2735821148760742606

Exochorda sp.

> jeszcze jedno, na kosodrzewinie pojawiły sie piekne ale niepokojace ozdoby,
> czy to coś normalnego, czy jakiś szkodnik?
> http://fotogalerie.pl/fotka/2735821148760813917

Szyszkowate mikrosporofilostany = Męskie strobile.
:)Ostatecznie w przybliżeniu kwiaty męskie:)

Pozdrawiam
piotrs

4. Data: 2006-05-28 16:47:56

Od: "agrazka" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Exochorda sp.

> Szyszkowate mikrosporofilostany = Męskie strobile.
> :)Ostatecznie w przybliżeniu kwiaty męskie:)
Bardzo Wam dziekuję,
Grażyna

uprawa ziól w domu - wymiana informacji
zapobieganie nasionnicy trzesniowce
grzyb-co mi urosło?
ile kosztuje kompost w sklepach ogrodniczych?
Poszukiwany powojnik "Kardynał Wyszyński"