do jakiego lekarza- klatka piersiowa

1. Data: 2006-07-04 20:24:10

Temat: do jakiego lekarza- klatka piersiowa
Od: "kesser" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od kilkudziesieciu lat szczególnie wiosna/lato wieczorem objawiaja
sie u mnie bóle w klatce piersiowej promieniujace od mostka do
prawej strony (nie w strone serca) jest to klucie pojawiajace sie
falami. Promieniuje az do prawej czesci dolnego dziasla. Teraz mam
25 lat kiedys mówil mi lekarz ze to oplucna rosnie i dla tego??.
Inni tez mówili ze to efekt znieczulnia i uzycia tej rurki podczas
zabiegu.
Nie wiem juz jakie badania zrobic i do kogo sie udac. Kardiolog nic
nie stwierdzil, zdjecie pluc tez nic nie wykazalo. Nie chce sie
faszerowac apapami, ibupronami chociaz i tak mam wrazenie ze nie
pomagaja. Na nerwobóle nie mam powodów :-).