do zayzayera: grzałka w pralce

1. Data: 2006-04-26 12:31:54

Temat: do zayzayera: grzałka w pralce
Od: " " <r...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stara pralka tamat 500, nad dzień przed wydaniem jej dalszej rodzinie padła
pompa wody. Wybór dać na złom i zapłacić czy dać trochę więcej i dać
potrzebującej rodzinie. Przyszedł fachowiec wymienił. Na następny dzień
okazało się że grzałka nie grzeje, fachowiec przez telefon rzucił cenę 120 za
wymianę. Trcohę podejrzany wydał mi się zbieg okoliczności więc zdjąłem tylną
blachę i zobaczyłem że czarny kabel od grzalki jest w połowie długości
przerwany. Miałem go dzisiaj naprawić ale mama jednak zawołała fachowca który
powiedział że to od paska klinowego się przetarł. czy jest to prawdopodobne ?
czy fachowieć robi ją w balona ?

2. Data: 2006-04-26 14:16:39

Temat: Re: do zayzayera: grzałka w pralce
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik wrote:

> [...]
> to od
> paska klinowego się przetarł. czy jest to prawdopodobne ? czy

Ja nie zayzayer, ale jesli można...

Jest to możliwe, ale jeśli to stało sie po wymianie grzałki, to
tak czy tak świadczy tylko i wyłącznie o jej niechlujnym montażu
przez fachowca, więc wina jest jego i grosz złamany mu się za to
nie należy.

J.

3. Data: 2006-04-26 20:01:28

Od: " zayzayer" <z...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. <jarek[kropka]p@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> tak czy tak świadczy tylko i wyłącznie o jej niechlujnym montażu
> przez fachowca, więc wina jest jego i grosz złamany mu się za to

Oczywiście, to jest reklamacja i ani grosza za taką usługę.

Dlaczego klimator jest be ?
Skrzypiące drewniane łóżko...
Czy warto zakładać okna z okleiną od środka?
Meble...
jak i czym odnowić drzwi