do ziółek Panie i Panowie!

1. Data: 2002-01-10 10:02:41

Temat: do ziółek Panie i Panowie!
Od: w...@p...com.pl szukaj wiadomości tego autora

z PAPu 10.01.02:

"Świeże, nieprzetworzone zioła są najbogatszym źródłem
przeciwutleniaczy, lepszym od owoców i warzyw. Wśród nich króluje
oregano - informują eksperci w piśmie "Journal of Agricultural and Food
Chemistry".
Przeciwutleniacze to substancje pomagające neutralizować szkodliwe dla
zdrowia wolne rodniki powstające w organizmie. Niszczenie wolnych
rodników zapobiega powstawaniu nowotworów, chorób serca i udarów.
http://dziennik.pap.com.pl/nauka/20020109170821.html
"

--
wojmat
"pyku pyk..."

1. Data: 2002-01-10 10:53:53

Temat: Odp: do ziółek Panie i Panowie!
Od: "stsal" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <w...@p...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:X...@w...widzi.piksele.
..
> [...]
> zdrowia wolne rodniki powstające w organizmie. Niszczenie wolnych
> rodników zapobiega powstawaniu nowotworów, chorób serca i udarów.

Wojmat, żebyś zobaczył(a) mój zbiór ziółek - dwie półeczki i cała szuflada
:) a i tak nigdzie nie mogę dostać kminku indyjskiego :(

Anka - czekająca na świeże działkowe ziółka

1. Data: 2002-01-10 13:24:20

Temat: Re: do ziółek Panie i Panowie!
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: <w...@p...com.pl>

> "Świeże, nieprzetworzone zioła są najbogatszym źródłem
> przeciwutleniaczy, lepszym od owoców i warzyw.

A co mi przeciwutleniacze....

--
Macabra znowu nie pale.....
When God made man, she was only testing

1. Data: 2002-01-10 21:29:35

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> From: <w...@p...com.pl>

> A co mi przeciwutleniacze....

Racja, jak juz nas Abraham zaprosi do siebie i ten odzwierny, no jak mu tam...
sw. Piotr nas wpusci, to nikt sie nie zaptya: "Synu! Coro! Ile
przeciwutleniaczy zjadles w zyciu i ile woenych rodnikow zabiles?" tylko sie
zmarszczy i zakrzyknie - "Czemus nie zjadl(a) tej golonki u cioci na
imieninach? Jak moglas(es) pozwolic, zeby ten obfity w cholesterol torcik sie
zmarnowal? itd." Zatem jedzmy dobrze, duzo i suto! A zdrowo? Nasze ciala sa tak
pelne konserwantow, ze i tak nas zaden robak po smierci nie dziabnie!

Pzdr

Kundzia

1. Data: 2002-01-11 12:44:24

Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: <k...@p...onet.pl>

> [...]
sa tak
> pelne konserwantow, ze i tak nas zaden robak po smierci nie dziabnie!

Cudowne. Wpisuje sobie wlasnie na twardziela i prawdopodobnie, po ubraniu w
ozdobna czcionke, zrobie sobie z tego tapete ;-))

--
Macabra
When God made man, she was only testing

jak się robi dobre naleśniki