sałatka z tuńczyka

1. Data: 2002-01-09 22:38:22

Temat: sałatka z tuńczyka
Od: "cichorka" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Piszę tu pierwszy raz. Mam na imię Magda i jestem z
Augustowa.
Mam prośbę- proszę o przepisy na sałatkę z tuńczyka. Z góry dzięki

1. Data: 2002-01-09 22:42:44

Temat: Re: sałatka z tuńczyka
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cichorka" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam wszystkich. Piszę tu pierwszy raz. Mam na imię Magda i jestem z
> Augustowa.
> Mam prośbę- proszę o przepisy na sałatkę z tuńczyka. Z góry dzięki

http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/salatka_tun
a.htm
http://jduszczynska.republika.pl/kuchnia/salatka_tun
anas.htm
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-01-09 22:47:37

Od: "Zowisia" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"cichorka" <c...@p...onet.pl> napisał(a):
> Witam wszystkich. Piszę tu pierwszy raz. Mam na imię Magda i jestem z
> Augustowa.
---
witamy,
sałatki znajdziesz gdzieś w grudniu / listopadzie,
a na pewno 23.10.2001 z godziny 22
(wejdz do archiwum, albo poprzednie miesiące)
Nick Cichotka bardziej by mi się podobał.
Ale to tylko takie spostrzeżonko
:))

--
Zowisia < mailto:z...@p...onet.pl >

1. Data: 2002-01-10 04:48:23

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

cichorka wrote:

> Witam wszystkich. Piszę tu pierwszy raz. Mam na imię Magda i jestem z
> Augustowa.
> Mam prośbę- proszę o przepisy na sałatkę z tuńczyka. Z góry dzięki

Witam kochana siostrzyczke ;)
Fajnie, ze tu dotarlas :)
Ja robie tak: dwa jajka ugotowane na twardo, puszka tunczyka, majonez,
musztarda. Rozgniesc jajka, wszystko dokladnie wymieszac. Do smaku mozna
tez dodac cebulki starkowanej na drobnych oczkach, lub drobno pokrojonego
szczypiorku, lub rzodkiewki, gdy jest w sezonie.
Kasia
Ps. Mloda, mowilam wczesniej, ze tu wpierw sie wkupne daje zanim o cos
prosi, bo beda krzyczec? Prosze sie poprawic i wyszperac jakis ciekawy
przepis. Moze w rodzinie cos poszperaj, jak Ci pomyslow brak :)
Pss. Ale rodzinnie zaczyna sie tu robic :))))

1. Data: 2002-01-10 04:49:58

Temat: Re: Re: sałatka z tuńczyka
Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Zowisia wrote:

> Nick Cichotka bardziej by mi się podobał.
> Ale to tylko takie spostrzeżonko
> :))

Sprostuje za siostre: Cichorka pochodzi od naszego nazwiska (mego
panienskiego, mlodsza wciaz je nosi): Cichor.
Kasia

1. Data: 2002-01-10 06:35:47

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik FeLicja (Kasia) <I...@n...net> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisała:
> [...]

Witaj Magdo :)

> Ps. Mloda, mowilam wczesniej, ze tu wpierw sie wkupne daje zanim o cos
> prosi, bo beda krzyczec?

Chyba juz nie beda, bo od razu zareagowali pozytywnie, odpowiadajac
merytorycznie na post :)
Bylo juz duzo przepisow na salatki z tunczyka, wiec mozna ich latwo
odszukac w archiwum http://groups.google.com/advanced_group_search
wpisujac slowo: tunczyk.

> Pss. Ale rodzinnie zaczyna sie tu robic :))))

Taak... teraz dopiero bedziesz mogla pogadac sobie do woli z siostra ;-)))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-01-10 06:42:22

Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Chyba juz nie beda, bo od razu zareagowali pozytywnie, odpowiadajac
> merytorycznie na post :)

Bo Mechcia jeszcze nie zajrzala na grupe i nie zaproponowala przepisu na
racuchy ;))

Kasia

1. Data: 2002-01-10 09:12:08

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik cichorka <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1igot$l59$...@n...tpi.pl...
> Witam wszystkich. Piszę tu pierwszy raz. Mam na imię Magda i jestem z
> Augustowa.
> Mam prośbę- proszę o przepisy na sałatkę z tuńczyka. Z góry dzięki

Czy ja mogę linki powklejać? Bo w przeciwnym razie post będzie dłuuuuuuugi,
bo lubię strasznie tuńczykowe sałatki i inne takie. Więc uwaga:

sałatka nicejska
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=117
sałatka z ryzem i tuńczykiem:
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=65
sałatka z tuńczykiem i kapusta pekińską
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=4
sałatka z tuńczyka z kiełkami
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=166
pasta z tuńczyka
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis.php?przepis=107

pozdrawiam
Wkn
www.gotowanie.wkl.pl

1. Data: 2002-01-10 10:06:46

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> >

> Czy ja mogę linki powklejać? Bo w przeciwnym razie post będzie dłuuuuuuugi,
> bo lubię strasznie tuńczykowe sałatki i inne takie. Więc uwaga:

Cześć, podam Ci przepis, którego chyba jeszcze nie było (pewności nie mam, bo
od niedawna jestem na grupie, a nie bardz omam teraz czas sprawdzać archiwum).
2 puszki tuńczyka (w oliwie albo w sosie własnym - polecam HEINZA)
1 puszka kukurydzy
1 puszka zielonego groszku
1 puszka czerwnonej fasoli
słoiczek zielonych oliwek (ostatnio pojawiły się już krojone, sałatkowe -
świetna sprawa, bo nie trzeba się narobić)
1/2 czerwonej papryki
1/2 zielonej papryki
1/2 żółtej papryki
1 torebka ugotowanego ryżu
sól, pieprz
Paprykę pokroić w kostkę, resztę osączyć i wymieszać z majonezem.

Mam nadzieję, że nie popełniłam nieświadomego plagiatu
Cześć - Agnieszka z Łodzi

1. Data: 2002-01-10 10:17:45

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@n...onet.pl...

> Cześć, podam Ci przepis, którego chyba jeszcze nie było (pewności nie mam,
bo
> od niedawna jestem na grupie, a nie bardz omam teraz czas sprawdzać
archiwum).

Spodobał mi się :-))
Jako żem tuńczykożerca w najbliższym czasie zrobię.

Wkn

Jak oczyscic patelnię?
Zupa chrzanowa - przetestowana!
podwieczorek