dobrodziejstwa cywilizacji

111. Data: 2004-10-22 09:53:28

Temat: Re: dobrodziejstwa cywilizacji
Od: "jaico?" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zycze ci wszystkiego dobrego,a jest tym wyprowadzenie cie z błedu w jakim
tkwisz.
Wyglada na to, ze to nie blad tylko wygrana. Czas pokaze.

> niepotrzebne

Patologia to taka zaraza, ktora tkwi wszedzie.

> ale dlaczego przez twój charakter maja cierpiec optymalni??
Nie martw sie, nie cierpia, to tylko ja cierpie, to graniczy prawie z
masochizmem.

> podwazanie opini Leszka, na temat wegetarianizmu, to tak jakbys pluła na
> doktora jana kwasniewskiego i jego syna

Szanuje J.K. syna nie znam i watpie czy bym chciala poznac

> a tak przy okazji  to chce poinformowac ,ze jutro tj.23 X 04 w legnicy w
> akademii rycerskiej o godz 11 00 odbedzie się wykład dr jana kwasniewskiego
na
> temat zywienia optymalnego.zapraszam serdecznie wszystkich sympatyków jaki
> krytykantów zywienia optymalnego na spotkanie.
> krytykanci z wrocławia i okolicy beda mieli blisko,

Milej zabawy. Podzielcie sie wrazeniami.

pozdro z Krakowa Dana

112. Data: 2004-10-22 10:07:29

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:clal79$see$1@inews.gazeta.pl...

> Taka gratka i przejdzie mi kolo nosa :/ Do lutego w soboty siedze w
robocie
> :( Czarny, mam nadzieje ze sie pofatygujesz i zdasz relacje?

niestety, ale równiez bede niobecny na tym wydarzeniu :( smutek rozdzziera
mi serce
ale na pocieszenie dla mnie i tych wszystkich ,którzy beda nieobecni, mam
wykłady doktora jana z konferencji w ciechocinku.

http://dr-kwasniewski.pl/?id=2&cat=1

miłego słuchania

113. Data: 2004-10-22 11:19:31

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clam3a$lpk$...@n...onet.pl...

> [...]
> ale na pocieszenie dla mnie i tych wszystkich ,którzy beda nieobecni, mam
> wykłady doktora jana z konferencji w ciechocinku.

a jeden doktor(ostry krytyk DO) imiennie zaproszony na spotkanie optymali,
nie mogl przyjsc bo mial pilne ...... budowanie komorki :))) (do
sprawdzenia w archiwum grupy news.dieta.optymalna.info)
na grupach to "buzki" wam (Czarny i Cooler)sie nie zamykaja , a jak jest
okazja spotkac "guru" osobiscie top d... blada ;)

Jurek

114. Data: 2004-10-22 11:21:12

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: claj54> Jednak nigdy nie zawierala i nie zawiera samego
tluszczu.

ile salaty trzeba zjesc zeby odjsc do takiego wniosku?

nie ma zakazu :)

> Milo.

Jurek

115. Data: 2004-10-22 11:23:11

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wtedy nie bylaby czekolada!

ale zawsze mozna zrobic slonine w czkoladzie (czarnej) ;)

> Ja z moich osobistych doświadczeń wiem, że im więcej węglowodanów w diecie
> tym bardziej człowiek się robi nerwowy. Stąd na przykład tyle chamstwa na
> grupie wegetarian (żywią się roślinami) i nerwica u nich - to normalka. -
> Krystyna Tomczak [KrystynaOpty]
>
> Gra emocji i to tez rozumie

:)))

> pozdro Dana

Jurek

116. Data: 2004-10-22 12:18:35

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> nie mogl przyjsc bo mial pilne ...... budowanie komorki :))) (do
> sprawdzenia w archiwum grupy news.dieta.optymalna.info)

a co to nas może obchodzić??

> na grupach to "buzki" wam (Czarny i Cooler)sie nie zamykaja , a jak jest
> okazja spotkac "guru" osobiscie top d... blada ;)

zeby był jasne kwasniewski nie jest moim guru ,a moje zycie kreci sie wokół
smalcu i tym podobnych tematów.
moge zapewnic cie ,ze jest wiele ciekawszych rzeczy niz wysłuchanie bełkotu
człowieka, który uwierzył ,że jest mesjaszem.
w wolnych chwilach ,dla rozrywki i "szpasu",moge sobie posłuchac wykładu
doktora bez doktoratu ale nie ustawiam sobie zycia pod spotkanie z nim.
może dla ciebie, i innych optymalnych ,kwasniewski jest kim wielkim ale dla
mnie jest on nikim.takich nawiedzonych oszołomów jest na swiecie pełno, i
raczej jesli miałbym poswiecac swoja energie, to nie po to aby ich
spotykac, ale po to aby ich unikac.
na szczescie, ani kwasniwewski, ani mu podobni, nie stanowia dla mnie
problemu, więc moge ich zlewać ciepłym moczem i po sprawie.
a to ,że sie zainteresowałem nim,jego naukami i jego wyznawcami, to wynika
tylko i wyłacznie z mojego poczucia humoru,a nie z uwielbienia czy odrazy do
niego

uf ale sie rozpisałem na temat mojego stosunku do pomazańca dietetycznego

117. Data: 2004-10-22 12:31:46

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale zawsze mozna zrobic slonine w czkoladzie (czarnej) ;)

"Ukrainskie zaklady przemyslu cukierniczego wprowadzily na rynek przy okazji
swiat nowy wyrób: slonine w czekoladzie! W srodku batonika zamiast
tradycyjnego
nadzienia z karmelu czy toffi znajduje sie solona slonina, tzw. salo -
tradycyjna zakaska do wódki nie tylko na Ukrainie. Rzecznik zakladów
cukierniczych Odessa SA powiedzial, ze batonik mial byc zartem, który troche
zawstydzi przywiazanych do zakaski obywateli: batoniki sa owiniete w
czerwona
folie, a na opakowaniu widnieje podobizna wasatego kozaka, który zuje
slonine.
Podobno jednak batoniki zostaly blyskawicznie wykupione przez klientów
kijowskich sklepów."
Slonina w czekoladzie PAP; Gazeta Wyborcza nr 10, 2001/01/12

oryginał dostepny jest w archiwum gazety wyborczej

118. Data: 2004-10-22 17:33:55

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clatp3$jki$...@n...onet.pl...

> a co to nas może obchodzić??

znowu mania wielkosci? w oczach sie sobie mnozysz?

> zeby był jasne kwasniewski nie jest moim guru ,a moje zycie kreci sie
> wokół
(....ciach...)
> [...]
> niego

> uf ale sie rozpisałem na temat mojego stosunku do pomazańca dietetycznego

a moze szanownemu koledze poza odwaga wirtualna, nic innego nie pôzostaje
jak "paskudzenie" majteczek?

Jurek

119. Data: 2004-10-22 17:35:53

Od: "Jurek" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de news:
clauhr$8sn$...@n...onet.pl...

> [...]
> Slonina w czekoladzie PAP; Gazeta Wyborcza nr 10, 2001/01/12
>
> oryginał dostepny jest w archiwum gazety wyborczej

i co z tego przydlugiego cytatu ma wynikac? kolor folii Ci sie nie podoba?

Jurek

120. Data: 2004-10-22 18:50:25

Od: "klamliwa eulalia" <a...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

a wielblad sie wielbladzi................

ps. zadanie bojowe: znajdz mi miejsce na kuli ziemskiej, gdzie ludzie sie
tak wspaniale odzywiaja, ze sa zdrowi, madrzy, dobrzy, gdzie nie ma
przemocy, patologii, zabojstw czy zwyklej depresji.......

eulalka

pomozcie mi
pomozcie mi
wegetarianizm i otyłość