Re: dobrodziejstwa cywilizacji

From: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Re: dobrodziejstwa cywilizacji
Date: Fri, 22 Oct 2004 14:18:35 +0200
Sender: c...@p...onet.pl@ph199.legnica.sdi.tpnet.pl

Użytkownik "Jurek" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
news:claqc4$m1v$1@inews.gazeta.pl...

> "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> clam3a$lpk$...@n...onet.pl...

> a jeden doktor(ostry krytyk DO) imiennie zaproszony na spotkanie optymali,
> nie mogl przyjsc bo mial pilne ...... budowanie komorki :))) (do
> sprawdzenia w archiwum grupy news.dieta.optymalna.info)

a co to nas może obchodzić??

> na grupach to "buzki" wam (Czarny i Cooler)sie nie zamykaja , a jak jest
> okazja spotkac "guru" osobiscie top d... blada ;)

zeby był jasne kwasniewski nie jest moim guru ,a moje zycie kreci sie wokół
smalcu i tym podobnych tematów.
moge zapewnic cie ,ze jest wiele ciekawszych rzeczy niz wysłuchanie bełkotu
człowieka, który uwierzył ,że jest mesjaszem.
w wolnych chwilach ,dla rozrywki i "szpasu",moge sobie posłuchac wykładu
doktora bez doktoratu ale nie ustawiam sobie zycia pod spotkanie z nim.
może dla ciebie, i innych optymalnych ,kwasniewski jest kim wielkim ale dla
mnie jest on nikim.takich nawiedzonych oszołomów jest na swiecie pełno, i
raczej jesli miałbym poswiecac swoja energie, to nie po to aby ich
spotykac, ale po to aby ich unikac.
na szczescie, ani kwasniwewski, ani mu podobni, nie stanowia dla mnie
problemu, więc moge ich zlewać ciepłym moczem i po sprawie.
a to ,że sie zainteresowałem nim,jego naukami i jego wyznawcami, to wynika
tylko i wyłacznie z mojego poczucia humoru,a nie z uwielbienia czy odrazy do
niego

uf ale sie rozpisałem na temat mojego stosunku do pomazańca dietetycznego