Re: dobrodziejstwa cywilizacji

Data: 2004-10-26 19:42:16
Temat: Re: dobrodziejstwa cywilizacji
Od: "Jurek" <g...@o...pl>

> hmmm, zwykla literowka oczywiscie

> a jaka??

na szczeszcie mialem niezly dzien :)))))

> hmmmm, jesli masz dookola siebie ludzi, ktorzy wierza w to, ze ziemia jest
> dyskiem opartym na zolwiach, jesli tylko o tym pisza, a ty nie masz
> zadnych dowodow na to, ze ziemia jest okragla tylko swoje domysly, to
> musisz bardzo mocno wierzyc w to ze ziemia jest okragla, zeby moc stworzyc
> li jedynie na przypuszczeniach tak spojna teorie............

:))))
czy na pewno Kopernik udawadnial okraglosc ziemi?
moze raczej chodzilo o ruch planet i miejsce ziemi w ukladzie slonecznym?

> tylko czego to dowodzi??? caly czas mi tego nie napisales
> ja twierdze,ze ludzie maja problemy psychologiczne niezaleznie od diety,
> ze wariuja, wpadaja w depresje i choruja niezaleznie od tego co maja na
> talerzu, ty chyba twierdzisz inaczej tylko nadala nie napisales co??

dowodzi to tego ze przdstawiciele tego samego gatunku (homo sapiens sapiens)
w roznych grupach spolecznych zachowuja sie, choruja, morduja zupelnie
inaczej (mowie oczywiscie o danych statystycznych), i staram sie Cie sklonic
do dyskusji Z JAKIEGO POWODU, osobnicy tego samego gatunku zachowuja sie
inaczej , maja inne reakcje na stres itd. Bo wlasciwosc ta dotyczy wylacznie
jednego gatunku zyjacego na ziemi, i oboje jestesmy jego przedstawicielami
:)

> akurat takich jako wege nie ogladam;-)))

o roslinkach drapieznych tez nie!?

> centkiewicza, fiedlera. szklarskiego, maya i wielu innych i co z tego
> wynika??? fajna lektura, szkoda ze srednia wartosc naukowa;-)))
> ale zycia plciowego eskimosow nie czytalam......
> ciekawe czy w zwiazku ze zwiekszona iloscia spozywanego tluszczu jakos
> fajniej sie bzykaja :-))

w igloo nie bylem, ( tu powinno byc cos o piciu, ale nie wiem co oni
wyskokowego pili przed pôjawieniem sie bladych twarzy), eskimoskom "reki nie
podawalem" ;) , ale to MUSI (a raczej musialo) byc fajne, bo w takim igloo
temperatury ledwo kilka stopni powyzej zera, a dzieci sie rodza! Ciekawa czy
czerpiac energie wylacznie " z salaty" mieli by ochote na "figle" ;)

> eulalka

Jurek